Nieuw op het forum. Vandaag voor het eerst meegereden met de Motor on Coentje tocht en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad!
De hele dag vlinders in de buik van al die super lieve snoepjes op de weg! Ze zijn allemaal zo ontzettend mooi!
En ook veel ''bommen'' op wielen zeg! Wat een beesten!

De mensen die dus vandaag aanwezig waren en die ons hebben opgemerkt, zullen vast gedacht hebben '' kan een Mini zo standaard??????''

(We hebben dan wel, heel orgineel, een zwart grilletje, dat hebben er volgens ons niet veel zoals we hebben gezien)
We hebben namelijk nog steeds niks aan onze Minni gesleuteld. Laten we maar zeggen dat het een ''laatbloeier'' is.
We zijn al een tijdje opzoek naar leuke velgen. Ik vind de ''worst'' velgen erg leuk, maar een set velgen met lekker wat spaken vinden we ook super, maar het moet wel redelijk comfortabel blijven rijden hoor!
Heeft iemand een velgen-tip voor onze Mini One (2002) Indi Blue????
We hebben vandaag wel een Mini Cooper (S?) gezien in die hele lichte kleur blauw die had van die onwijs mooie spaakvelgen. Van wie o wie is deze Mini met kenteken 57-JP-DX??
Deze Mini heeft als het goed is een wit dak?!?!
Die velgen vinden we ontzettend mooi, en vragen ons dus af; waar,wat en hoeveel?
We hopen dat jullie ons wat leuke tips kunnen geven over velgen, en wellicht ook over chip tunen, blinderen, verlagen, spoilers en bumpers??????
Alvast ontzettend bedankt!
(Ik zal zo snel mogelijk een foto op het forum zetten van de velgen die ik bedoel en van ons snoepje

Groetjes Maureen en Robert-Jan