Mijn eerste Mini Cooper
- andrea
- Nieuw Lid
Bericht
Mijn eerste Mini Cooper
Ik wil mijn eerste mini aanschaffen en mijn keuze is gevallen op de mini cooper s of de mini cooper pepper cabrio, wat is beter?
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Een cabrio S kopen of anders gewoon een S-je. Houd er rekening mee dat na de lente en de zomer er nog altijd een herfst en winter aan staan te komen en dan rijd je toch meestal wel overdekt. Ik ben helemaal gek van mijn S-je; zou voor geen prijs meer terug willen naar een mindere motorisering.
Kortom, ik ga voor de S!
Kortom, ik ga voor de S!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu is het idd heel erg aanlokkelijk om voor een cabbie te gaan, maar hou ook rekening dat je met een stoffen kap door de herst en winter moet ...
Persoonlijk zou ik een S met panoramisch dak kiezen ... Heb je een beejte van twee werelden (al kan je het niet vergelijken, toch zo'n dakje is ook leuk)
Persoonlijk zou ik een S met panoramisch dak kiezen ... Heb je een beejte van twee werelden (al kan je het niet vergelijken, toch zo'n dakje is ook leuk)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Lieve Andrea koop een CABRIO !!!!
Ik geniet er nog elke dag van en BTW het is een hype aan het worden om S-jes in te ruilen voor coopertjes
Toch Coen en Ida?
gr, PC
Ik geniet er nog elke dag van en BTW het is een hype aan het worden om S-jes in te ruilen voor coopertjes

Toch Coen en Ida?
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja een hele moeilijke keuze! ik heb er zelf namelijk ook veel over nagedacht wat mijn volgende mini zal gaan worden. EEn S- is leuk vooral dat motervermogen. Heb een keer een proefrondje gereden in een S-works nou dat is ongeloofelijk mooi. Maar Cabrio rijden is ook echt te gek! Dat is wel weer wat anders. Maar ik weet ook niet of je auto ook voor woon werk verkeer is? Staat de auto buiten? Ligt er maar net aan!
Ik vindt het een moeilijke keuze maar ik zou toch voor de Cooper Cabrio gaan denk ik!
Sterkte met je keuze maar let wel: Het altijd een MINI!!!
Ik vindt het een moeilijke keuze maar ik zou toch voor de Cooper Cabrio gaan denk ik!
Sterkte met je keuze maar let wel: Het altijd een MINI!!!

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors