Mini's voor kika ervaringen en foto's

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
coendek
Stoepsleutelaar

22 apr 2007, 21:18

@ menno...

wel opletten he!!! ;) Was weer gezellig!! :D :D :)

Coen
(b)engeltje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

22 apr 2007, 21:26

Als classicrijder heb ik het een fantastische dag gevonden. Goede organisatie. Hierbij dus ook bedankt. Het bericht van Pje over de snelheid is deels welgemeend. Er zijn ook reacties geweest van mensen die er geen last van hebben gehad, waaronder ik en mijn voorganger.

Ik heb, ondanks het feit dat ik alleen reed, nog wat foto's kunnen schieten. Sommige zijn wat wazig, maar dat komt door de beweging van de mini en de weg. De ergste heb ik er al uitgehaald.

Foto's op http://schellekensb.spaces.live.com/photos/
emillio
Be Mini
Be Mini

22 apr 2007, 21:30

(b)engeltje schreef:Als classicrijder heb ik het een fantastische dag gevonden. Goede organisatie. Hierbij dus ook bedankt. Het bericht van Pje over de snelheid is deels welgemeend. Er zijn ook reacties geweest van mensen die er geen last van hebben gehad, waaronder ik en mijn voorganger.
Hier ook maar even plaatsen....

zou het jammer vinden als er in het vervolg geen classics meer zouden komen opdagen....waren vandaag toch weer een beetje de garnering op de Mini maaltijd :mrgreen:
emillio schreef:Heb net even op het MSCN forum meegelezen...jammer dat er daardoor daadwerkelijk mensen afhaken, maar denk ook dat het komt doordat het gemiddelde verwachtingspatroon van de classic rijder een beetje afwijkt van de gemiddelde New Mini rijder....

Ik weet uit ervaring (stuk of 8/9 keer op pad geweest met de NewMINIclub) dat het er een beetje aan ligt met welk clubje mensen je op rijdt....sommige zijn echt van het toeren, en sommige van het gas geven....

Een Newmini rijd je ook een beetje om het vermogen dat ie levert...en zolang het maar veilig gebeurt, kan ik me niet storen aan een beetje gasgeven.

Ik wil zelf ook wel eens een oranje verkeerslicht meepakken...en rap doortrekken naar de 80 op de provinciale weg....maar heb vandaag naar mijn idee geen gevaarlijke situaties veroorzaakt....beetje wielspin en een beetje bochtjes hangen.....dat is ook mini rijden
MaZo
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 apr 2007, 21:34

Afbeelding

Alvast een mini(mieren)hoop van Mini's bij de Jong garage...

Mart
èrcé
Be Mini
Be Mini

22 apr 2007, 21:44

Hey mensen, wat een goeie foto's tot nu toe al, Jammer dat ik er niet bij kon zijn... volgende keer weer!
coendek
Stoepsleutelaar

22 apr 2007, 21:46

èrcé schreef:Hey mensen, wat een goeie foto's tot nu toe al, Jammer dat ik er niet bij kon zijn... volgende keer weer!

Ik kon er ook niet bijzijn maar ik zat te kijken op livestream.. en besloot toen alsnog ff 300km te rijden (in totaal) om te komen kijken!! goeie beslissing geweest!! :D

cheers

coen
MaZo
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 apr 2007, 22:12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mart
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 22:20

@Mazo

Zo dit zijn mooie foto's :) heb je er nog meer?
Bo
Boos

22 apr 2007, 22:20

De opbrengst is fantastisch. En daar doen we het allemaal voor.
Heb erg genoten en vond het een goed innitiatief.
Organisatie bedankt.
Zelfde ook voor de rit, maar daar wil ik toch wel even wat over kwijt.

Van een aantal mag je toch wel verwachten dat ze zich weten te gedragen. Helaas, gas moest onderin.
Met name op de tussen stop, een blauwe BINI S met dakvleugel vond het zo nodig om te gaan gummen op het moment dat eigenlijk de meesten aan het instappen waren.
Lekker sociaal, maar je reed godverdomme wel bijna mijn zoontje die notabene naast mijn eigen mini staat het licht uit zijn ogen en wel met een snelheid die ver boven het sociale uit kwam.
Dan vraag ik me af, ga je dan mee voor het goede doel of om je ego.
Voor dat laatste had je beter een dag een cicuit kunnen kiezen.
Ik vind het jammer dat er altijd weer van die figuren komen die het voor de anderen verpesten en een slechte naam aan de new mini's geven.
coendek
Stoepsleutelaar

22 apr 2007, 22:32

beetje gummen en een beetje flut* moet kunnen maar echt gevaarlijk bijna mensen voor hun donder rijden is niet de bedoeling! ;)

volgende keer beetje rustig rijden en dan is er allemaal niks aan het handje! ;)

groeten

coen
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 22:33

f a n t a s t i s c h e d a g !
MaZo
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 apr 2007, 22:34

Menno schreef:@Mazo

Zo dit zijn mooie foto's :) heb je er nog meer?
jammer dat de tweede iets is verkleind, nu lijkt het wel blokkerig en niet zo scherp al volle grote :P

Maar, ja ik heb nog meer... Misschien dat in een apart topic plaatsen zodat hier verder gepraat kan worden (mods?)?
ukkie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 apr 2007, 22:44

Wij zijn helemaal uit zeeland gekomen om mee te rijden met KIKA nou als ik had geweten dat er zo geraced werd en afgesneden dan had ik me die lange rit wel bespaard want zo geweldig vonden wij het nou ook niet.
het meeste viel me op dat als er net een gaatje was voor de classic dat ze der ff snel voorbij moesten en niet zo zachtjes ook en als er politie aan de andere kant van de weg sta dat ze dan allemaal boven op de rem gaan staan wees dan echt stoer en geef dan ook gas.

Ik weet wel als er weer een rit is en er zijn meer nieuwe dan classic's ik niet meer mee rij voor welk goed doel het ook is of wat dan ook.

Ik heb nu meer het gevoel dat we voor niks naar Amersfoort zijn gereden. Wij zijn ook halverwege de rit naar huis gereden omdat we er gewoon schoon genoeg van hadden.
wacht maar.....totdat ik groter ben
Knuckles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 apr 2007, 22:44

Een kleine greep uit de collectie:

Was een beetje vroeg... :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry kon het niet laten... :oops:
Afbeelding

Klaar voor de start...
Afbeelding

Benno GROEPSKNUFFEL !! :mrgreen:
Afbeelding

De Livestream Mini !!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Was me eerste meet en vond het onwijs gaaf !! Gaan we zeker vaker doen... 8)
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...

Terug naar “Afterparty”