wel opletten he!!!

Coen
Hier ook maar even plaatsen....(b)engeltje schreef:Als classicrijder heb ik het een fantastische dag gevonden. Goede organisatie. Hierbij dus ook bedankt. Het bericht van Pje over de snelheid is deels welgemeend. Er zijn ook reacties geweest van mensen die er geen last van hebben gehad, waaronder ik en mijn voorganger.
emillio schreef:Heb net even op het MSCN forum meegelezen...jammer dat er daardoor daadwerkelijk mensen afhaken, maar denk ook dat het komt doordat het gemiddelde verwachtingspatroon van de classic rijder een beetje afwijkt van de gemiddelde New Mini rijder....
Ik weet uit ervaring (stuk of 8/9 keer op pad geweest met de NewMINIclub) dat het er een beetje aan ligt met welk clubje mensen je op rijdt....sommige zijn echt van het toeren, en sommige van het gas geven....
Een Newmini rijd je ook een beetje om het vermogen dat ie levert...en zolang het maar veilig gebeurt, kan ik me niet storen aan een beetje gasgeven.
Ik wil zelf ook wel eens een oranje verkeerslicht meepakken...en rap doortrekken naar de 80 op de provinciale weg....maar heb vandaag naar mijn idee geen gevaarlijke situaties veroorzaakt....beetje wielspin en een beetje bochtjes hangen.....dat is ook mini rijden
èrcé schreef:Hey mensen, wat een goeie foto's tot nu toe al, Jammer dat ik er niet bij kon zijn... volgende keer weer!
jammer dat de tweede iets is verkleind, nu lijkt het wel blokkerig en niet zo scherp al volle groteMenno schreef:@Mazo
Zo dit zijn mooie foto'sheb je er nog meer?
Onze sponsors