mini cabrio schreef:ja inderdaad beetje jammer Sander, lijkt nu net of er iets uit je mond komt

mini cabrio schreef:ja inderdaad beetje jammer Sander, lijkt nu net of er iets uit je mond komt
P5ycH0 schreef:Jij was toch van plan met een pruik en lippenstift bij iemand in te stappen?
franklyn85 schreef:moeilijk..mark alsof je moet p..pen.....
Top, thnx Steef!stefan740 schreef:Ik heb maar even een verzoekje gedaan of even te zoeken of men toch niet een foto van jou heeft Rob. Op dat punkt de forum
Voor jou ook zojuist gedaan Franklyn
thx againmushrop schreef:Top, thnx Steef!stefan740 schreef:Ik heb maar even een verzoekje gedaan of even te zoeken of men toch niet een foto van jou heeft Rob. Op dat punkt de forum
Voor jou ook zojuist gedaan Franklyn
Die eerste opmerking gaat er over dat Ossie in de eerste instantie op zoek was naar vrouwelijk gezelschapcoopers1987 schreef:Jongens waar gaat dit over
P5ycH0 schreef:Jij was toch van plan met een pruik en lippenstift bij iemand in te stappen?franklyn85 schreef:moeilijk..mark alsof je moet p..pen.....![]()
![]()
flauw
Dan maar een keer samen daarheen rijden...kunnen we de rijen sluitenfrankie schreef:Zelfde sentimenten hierGreyCooperS schreef:jaja..I'm chicken![]()
Ben gewoon te bang om iets stuk te rijden...en als ik ga, wil ik niet met 50 over de baan..., maar als ik de foto's zie zou ik echt wel graag een keertje gaan.
Onze sponsors