mini cabrio schreef:ja inderdaad beetje jammer Sander, lijkt nu net of er iets uit je mond komt
Ringtrip 17/07
- coopers1987
- Volledig MINI minded!

Bericht
altijd achteraf hé dat je dit soort dingen ziet, puntje voor de volgende keer
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
precies, goede reden om nog een keer te gaan... 
ik kijk op de eerste foto ook wat vreemd...
zal wel door het gestuiter komen door de Carousel...
ik kijk op de eerste foto ook wat vreemd...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik had dan soms ook het gevoel alsof niet alle ingewanden meer op hun plek zaten...
Heerlijk die krachten overal 
man wat een gave ervaring was het ook...
man wat een gave ervaring was het ook...
- coopers1987
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jongens waar gaat dit over
flauw 
P5ycH0 schreef:Jij was toch van plan met een pruik en lippenstift bij iemand in te stappen?
franklyn85 schreef:moeilijk..mark alsof je moet p..pen.....
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Top, thnx Steef!stefan740 schreef:Ik heb maar even een verzoekje gedaan of even te zoeken of men toch niet een foto van jou heeft Rob. Op dat punkt de forum
Voor jou ook zojuist gedaan Franklyn
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
thx againmushrop schreef:Top, thnx Steef!stefan740 schreef:Ik heb maar even een verzoekje gedaan of even te zoeken of men toch niet een foto van jou heeft Rob. Op dat punkt de forum
Voor jou ook zojuist gedaan Franklyn
burn rubber not your soul

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
er is toen verzonnen dat ik met een pruik en lippenstift wel bij hem op schoot kon
stelletje mafkezen hier 
Gelukkig mocht ik bij gebrek aan beter voor os, gewoon als mezelf naast em instappen
die laatste gaat over mn wat moeilijke blik die ik trek als we de carousel in duiken...
Die eerste opmerking gaat er over dat Ossie in de eerste instantie op zoek was naar vrouwelijk gezelschapcoopers1987 schreef:Jongens waar gaat dit over
P5ycH0 schreef:Jij was toch van plan met een pruik en lippenstift bij iemand in te stappen?franklyn85 schreef:moeilijk..mark alsof je moet p..pen.....![]()
![]()
flauw
Gelukkig mocht ik bij gebrek aan beter voor os, gewoon als mezelf naast em instappen
die laatste gaat over mn wat moeilijke blik die ik trek als we de carousel in duiken...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je hoeft niet perse voluit te gaan op de ring hea mannen 
Ossie zei gister dat ie ook rustig aan reed (ik vond het toch nog best vlotjes) en we hebben samen gewoon goed om ons heen gekeken, en voornamelijk ONWIJS GENOTEN van de rondjes die we gereden hebben.
Ossie zei gister dat ie ook rustig aan reed (ik vond het toch nog best vlotjes) en we hebben samen gewoon goed om ons heen gekeken, en voornamelijk ONWIJS GENOTEN van de rondjes die we gereden hebben.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dan maar een keer samen daarheen rijden...kunnen we de rijen sluitenfrankie schreef:Zelfde sentimenten hierGreyCooperS schreef:jaja..I'm chicken![]()
Ben gewoon te bang om iets stuk te rijden...en als ik ga, wil ik niet met 50 over de baan..., maar als ik de foto's zie zou ik echt wel graag een keertje gaan.
Onze sponsors