Mini Fotoshoot Ulvenhout 04-05-2007

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

Mini Fotoshoot Ulvenhout 04-05-2007

04 mei 2007, 23:44

Zo weer thuis. Na vanavond vertrokken te zijn naar de MC in Breda waar ik maar een paar mini's verwachte stonden er gewoon hartstikke veel :wat: Gezellig ff gebabbeld en toen richting Galderse Meren voor een paar mooie fotootjes. Dat we een zandpad in moesten was erg leuk maar goed een laagje stof kan ook mooie plaatjes opleveren. 8)
Nadat we daar klaar waren wilden we nog op een ander stukje weg gaan fotograveren totdat er een meneer kwam vragen wat we daar wilde gaan doen. Nou uh foto's maken zei Kaj, waarop de man gelijk zijn weiland ter beschikking stelde om wat mooie plaatjes te schieten en Kaj en Wint hun handrem kunstjes konden oefenen. :mrgreen: Na een aantal foto's te hebben gemaakt hebben Kaj en ik nog een trouwfoto :mrgreen: laten maken en toen hop de MINI weer in en lekker wat gaan drinken bij de Boswachter in het Mastbos. Die meneer daar heeft ook een MINI en dus maar gelijk een flyerke gegeven. :mrgreen: Mss dat hij zich hier nog meld. Al met al was het een leuke en gezellige meet lekker gebabbeld met iedereen. Foto's heb ik deze keer aan de heren fotograven overgelaten, ze zullen hier vast wel verschijnen. Tot de volgende keer iedereen. :))

PS Rob werden we nou geflitst op de A16???
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2007, 23:58

Ook ik ben weer thuis. Ben erg benieuwd naar de foto's MET stof :evil: (had MINI net vanmiddag helemaal met de hand gewassen), maar goed, leuke meeting. Nu kenne we tenminste wat kopen bij die forumnamen. Wat een grap trouwens dat boer Harms zijn wei openstelde.

@ida, we moeten die beste man van "de Boswachter" te vriend houden, leuke locatie om een keertje een goede bbq te organiseren :D :D (misschien dat ie ons nu wel weer aardig vindt, hahaha).

Ben erg benieuwd naar de picca's.

marss
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2007, 23:59

Geflitst op de A16, volgens Q-music stond er alleen wat op de A2 vandaag. Ook flitsservice geeft geen A16 melding voor vandaag aan! Dus ik denk van niet....

He lekker. Het was super gezellig. Na een middag in de file, naar Renova om me sticker te vervangen die uiteindelijk opnieuw niet goed zit en na een wasbeurt vocht bevat :evil: :evil: :evil:. Ik wordt er niet goed van. Ook nog even in een 325i Cabrio mogen cruisen. Erg vette bak, maar voor als ik 10 jaar ouder ben. Cruisen en nog eens cruisen op de snelweg met het dakje open. Totaal geen probleem, wat een klasse. Maar voor nu nee niet echt en 325 is toch wat zwak. 330i is het of liever 335i. Maar dan is mijn voet echt van titanium!

Na een ritje de auto dus wassen in de ANAC in Breda, daarna was de sticker weer naar de kloten. Klein plekje maar toch! Toen Kaj maar ff gebeld en samen wat eten gehaald bij de plaatselijke frietkot.

Daarna naar de MC voor de meet. Tussendoor nog ff tanken met aan boord 30 kilo aan extra spul. Buitenboord en nog veel meer. De afdruk van de vin van de motor staat nog in de rugleuning van me stoel. He lekker! Nou ja, achterbak heb ik al opgegeven met al die krassen.

Op naar de vette fotoshoot. Lekker met iedereen kunnen kletsen over van alles en nog wat. Oud en nieuw door elkaar heen en op de foto met de auto's!

Als laatste nog wat drinken en toetje ff rijden in de wagen van Kaj. Jeetje wat een verschil met mijn Cooper. Hij is strak, hij is een BMW..... wat een verschil. Ik lijk wel een Rover te rijden. Het speelse is wat weg, het is gewoon een kanon en wil alleen maar rechtuit zo snel mogelijk. Gooi hem daarna in een bocht geen krimp. Knap, maar ik verlang eigenlijk wel ff naar da gekraak en zo. Da heeft toch iets, al is die kracht van da ding ongelovelijk. Op elk moment trekt ie, als je maar zo snel mogelijk naar de twee gaat. Wat een wagen! Opnieuw een titaniumvoet, maar niet direct iets voor mij. Wellicht net ff iets te af.... paar jaartjes en dan misschien. Nu is een Cooper voldoende en da gehobbel vind ik wel wat hebben.

Na wat gedronken te hebben lekker rustig naar huis gereden. Muziekje aan, lekker chillen met 130 op de teller (125 in het echt). Relax!

Maar wie verzint het nu om in een tunnel een flitspaal te zetten? :s :s :s

Da ken alleen in Breda!

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 00:10

Ik ben inmiddels al even thuis. Net boven even de film mee afgekeken en m'n trommel met Japanse mix burgermeester gemaakt! Heerlijk! Uiteraard tijd voor een paar minuten forum. Hierbij mijn verhaaltje.

Erg gezellig was het weer. Leuk locaties en eens lekker bij kunnen kletsen met de meeste. Dit soort avondjes is wel erg gezellig hoor, zeker om daarna nog even gezellig gebruik te maken van een plaatselijk terras.

Het begon met het naar Breda rijden. MR stond bij de carwash rustig z'n autootje op te poetsen en in de tussentijd probeerde ik één van z'n 5000 TomTom's aan de voorruit. Daarna naar het bekende (hé Ida!!) friethokje gereden om een frietje naar binnen te werken.

Terug naar Renova om de rest op te pikken. Met Marjolein en Mike voorop op naar een van de locaties. Wat gepraat, fotootjes geschoten (ik zelf niks) en naar de volgende lokatie. Een droomgrasveldje wat ik ook wel wil hebben (hoewel het van mij iets vlakker mag zijn!). Daar uiteraard even wat Sleefjes (lees handbraketurn) geoefent en de 4x4 kwaliteiten van de MINI Cooper S uitgetest! :mrgreen:

Heerlijk om Wint z'n grasmaaier door het hoge gras te zien grazen. Dan ligt hij wel serieus laag op de grond hoor Wint! Zal straks op de foto's ook wel te zien zijn vermoed ik! :wink: Samen met 007 op de foto en daarna het afsluitende terrasje! 8)

Heerlijk zo'n avondje zeg. Moeten we vaker doen! :mrgreen: Iedereen BEDANKT!
Afbeelding
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 00:53

Na zojuist mijn avondeten te hebben genuttigd ook maar even achter de pc kruipen, en ja hoor er is al een draadje in de afterparty sectie :P :lol:

Ik had gister het draadje over de fotoshoot gelezen, maar ik had niets gepost omdat ik het zeer waarschijnlijk niet ging halen. Tegen 19.00 toch nog maar even bij de McD gaan kijken en iedereen stond er gelukkig nog. Vervolgens naar de eerste locatie gereden, terwijl de heren fotografen los gingen kon ik wat mensen van het forum ontmoeten (leuk om de gezichten bij de forumnamen te leren kennen). Vervolgens even het weilandje op gereden met iedereen (heb meteen z'n gras gemaaid met Wint :lol:). Hierna zijn we nog even gezellig met z'n allen wat gaan drinken.
Vervolgens met CooperS-lightningblue tot BoZ leuk samen gereden (wat gaat dat ding hard kerel :shock: :lol:). De PM-bocht was natuurlijk helemaal gaaf :mrgreen: :mrgreen: (hij was voor de verandering eens helemaal leeg)

Ik vond het echt supergezellig! Echt een aanrader voor de mensen die deze keer niet zijn geweest!

Ralph-cooper

p.s.
@MR welke flitspaal :s
Marcel Always Open
Cabrio-King

05 mei 2007, 03:53

hier twee voorbeeldjes van de foto's van vandaag.

De echte mooie foto's komen later online (namelijk wanneer Ferry zijn foto's klaar heeft 8) )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 08:23

Gisteren dus ook bij de friday evening alias MINI-fotoshoot geweest.

Aangezien ik later dan woensdag geen tijd had om onze MINI nog goed te wassen heb ik hem toen al gedaan en in de garage gezet want hij mocht natuurlijk niet vuil worden tegen vrijdag. Stel je voor dat je net dat ene vuiltje ziet tijdens de fotoshoot. Gevolg dat mijn vriendin twee dagen genoodzaakt was om op de fiets naar het werk te gaan. :oops: Gelukkig is het maar 4km en zat het weer mee.

Gisteren dus op tijd (16:40) gestopt met werken en snel naar huis, auto wisselen en naar de Mac. Daar aangekomen was snel duidelijk dat het op een vrijdag avond drukker kan zijn dan op een vroege zondag ochtend. :wink: Aangezien het net na 6-en was ben ik nog snel even naar Renova gereden om die vakverdeling van MR over te nemen. Die was toch voor een R56? NOT het was de verdeling voor een R53, dan maar een andere keer. Is nou niet de meest noodzakelijke mod.

Dus terug naar de Mac en in de rij voor zo'n voedzame en verantwoorde maaltijd. Intussen waren er al redelijk wat MINI's verzameld. Ik had tegen Ferry gezegd dat het er zo'n 5 a 6 zullen zijn maar snel werd duidelijk dat dit toch meer werden. Gezellig dus en een geluk dat je niet met twee saaie MINI's daar staat. Na een brabants kwartiertje waren we dan bijna compleet maar na het "Ida's half uurtje" konden we dan toch vertrekken naar een geschikte lokatie. Met twaalf MINI's en een Peugeot 407SW als collone door breda. Mike en Marjolein voorop als gids. Blijft toch leuk als je in je spiegeltje kijkt en ziet zo'n hele rits met MINI's achter je. :D

Bij de Galderse Meren aangekomen had ik wel gelijk door dat er best wat vuil op de MINI zou kunnen komen alvorens we een foto zouden maken. :shock:
Gedurende de laatste shoot werden er meer ideeen opgedaan voor een fotoshoot. Suikerfabriek en de oude bierbrouwerij leken ook erg geschikt. En voor een moderne shoot alla Coendek lijkt de tivoli garage in Tilburg wel goed met dat blauwe licht. Maar deze moeten we toch voor een volgende keer bewaren aangezien het al wat begon te schemeren en we IDA en Kaj nog in de schijnwerpers moesten zetten. Aangezien boer Harms in zijn busje aan het wachten was om de wilde MINI's uit zijn weiland te laten ontsnappen zijn we een terrasje op gaan zoeken. Dit werd bij de boswachter.

Kortom een leuke invulling van de vrijdagavond en voor herhaling vatbaar!!!

@Marloes het verschil niet zien tussen LM-velgen en doppen? :s

@MR ben je wel eens de weg kwijt? :mrgreen:

@FGrooten nogmaals erg bedankt en we kijken uit naar de resultaten :Foto

@CooperS-lightningblue uhhm 2 min stil terwijl jij het gras aan het ploegen bent?

@Marrs inderdaad errug geschikt voor een BBQ. We hebben al gelezen hoe je de kolen goed aan moet maken.

@Blont-007 kijk uit naar de buy van de MINI-united stickers maar ga volgende week al op vakantie.
Peerkie
Be Mini
Be Mini

05 mei 2007, 09:53

Het was heel geslaagd gisteren, het meeste is al verteld door de overige deelnemers. Leuk om weer een paar mensen te zien die ik nog niet bij naam kende, bij zo'n kleine bijeenkomst is het een stuk makkelijker te onthouden dan bij >180 man :)
Ben erg benieuwd naar de ECHTE foto's. Ook ik had de auto net die middag ijverig staan wassen, maar ja, toen kwam dat zandpad in Galder...

@Ferry, nogmaals heel erg bedankt!
@Boer Harms: idem!
@iedereen: till next time!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Peerkie op 05 mei 2007, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 10:13

Mogge mensen,
ik ben ook net thuis.... :wink:
Was super gezellig, mooie foto's kunnen maken (denk ik), en lekker gelult met iedereen.
Grasveldje was/is inderdaad wel een goeie voor in je achtertuin (naast de kartbaan) :wink: .
Leuk dat we de eigenaar van dat restaurantje nog hebben kunnen flyeren. :)
Iedereen bedankt voor het drankje, ik maak het wel een keertje goed!
Ben benieuwd naar de foto's en @ you all: volgende keer ben ik er weer bij! :D
@ Ida: Ik heb geen flits gezie, maar ja dat zien we vanzelf wel, toch?
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

05 mei 2007, 10:32

Wint schreef:@ Ida: Ik heb geen flits gezie, maar ja dat zien we vanzelf wel, toch?
Haha ja idd. :?
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 10:51

Ralph-cooper schreef:Vervolgens met CooperS-lightningblue tot BoZ leuk samen gereden (wat gaat dat ding hard kerel :shock: :lol:). De PM-bocht was natuurlijk helemaal gaaf :mrgreen: :mrgreen: (hij was voor de verandering eens helemaal leeg)
Ja was inderdaad gezellig. Ook leuk in de Philip Morris bocht (hij was inderdaad leeg!! 8) ). Aan het eind zag ik een Corvette rijden (die grijze weet je nog? Daar heb je nadat ik af ging ook nog achter zitten plakken). Ik reed in het bochtje naar hem toe en zat binnen 10 seconde op z'n achterbumper. Hij naar rechts, ik ervoorbij. Toen moest hij toch nog even snel laten zien dat zijn auto sneller is. :s Die zat dicht achterop m'n bumper! :shock:
Je kon het in de Philip Morris bocht erg goed bijhouden met je Cooper Ralph, netjes hoor! (jij komt daar zeker ook niet vaker? :mrgreen: ) Trouwens het S-bochtje bij Roosendaal was op één auto na ook helemaal leeg, dat is ook zo'n heerlijk bochtje. :wink:

Overigens, ik heb ook geen flitsers gezien... :shock:
Afbeelding
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 11:11

Ja die S-bocht bij Roosendaal was ook lekker, die mensen in die Opel zullen wel gedacht hebben :s
En de Philip Morris bocht ging idd ook lekker (miste alleen net m'n apex :cry:), had nog wel iets harder gekund misschien :lol:
Ja die corvette liet zich makkelijk opnaaien zeg! Trouwens irritant dat die gozer z'n verlichting onwijs knipperde, waarschijnlijk stond z'n bass lekker hard :D. Tot aan Goes samen met die bak gereden 180/190, vervolgens net voor de afslag ervoorbij, in de bocht bleef die kerel helemaal nergens :mrgreen:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 13:39

@Ries, nou de weg zijn we nooit kwijt..... dat zou wat zijn he! Nee, het leuke is het testen en rijden tegelijk. Als alles eenmaal werkt dan is het goed, maar met 120 KM/h op de snelweg aanpassingen doen aan 1 van de kastjes geeft altijd leuke capriolen.

Mochten er nog meer mensen vragen of problemen hebben met hun TomTom dan hoor ik het graag.

@Ralph die motorkap da ken dus echt niet he....... Ronduit balen! Wat een stelletje !$@&%$&^@#$%

MR
coendek
Stoepsleutelaar

05 mei 2007, 13:48

MR schreef:@Ries, nou de weg zijn we nooit kwijt..... dat zou wat zijn he! Nee, het leuke is het testen en rijden tegelijk. Als alles eenmaal werkt dan is het goed, maar met 120 KM/h op de snelweg aanpassingen doen aan 1 van de kastjes geeft altijd leuke capriolen.

Mochten er nog meer mensen vragen of problemen hebben met hun TomTom dan hoor ik het graag.

@Ralph die motorkap da ken dus echt niet he....... Ronduit balen! Wat een stelletje !$@&%$&^@#$%

MR

WASSUP???
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2007, 13:52

@ Coendek

motorkap door de garage opnieuw vastgezet, zogenaamd. Hij staat nu scheef!!! En met die striping dan weet je het dus wel. Dat ziet er niet uit. Alleen olieverwisselen begreep ik van Ralph en dan toch nog dat doen!

MR

Terug naar “Afterparty”