Gezellig ff gebabbeld en toen richting Galderse Meren voor een paar mooie fotootjes. Dat we een zandpad in moesten was erg leuk maar goed een laagje stof kan ook mooie plaatjes opleveren.
 Gezellig ff gebabbeld en toen richting Galderse Meren voor een paar mooie fotootjes. Dat we een zandpad in moesten was erg leuk maar goed een laagje stof kan ook mooie plaatjes opleveren.  
 Nadat we daar klaar waren wilden we nog op een ander stukje weg gaan fotograveren totdat er een meneer kwam vragen wat we daar wilde gaan doen. Nou uh foto's maken zei Kaj, waarop de man gelijk zijn weiland ter beschikking stelde om wat mooie plaatjes te schieten en Kaj en Wint hun handrem kunstjes konden oefenen.
 Na een aantal foto's te hebben gemaakt hebben Kaj en ik nog een trouwfoto
 Na een aantal foto's te hebben gemaakt hebben Kaj en ik nog een trouwfoto   laten maken en toen hop de MINI weer in en lekker wat gaan drinken bij de Boswachter in het Mastbos. Die meneer daar heeft ook een MINI en dus maar gelijk een flyerke gegeven.
 laten maken en toen hop de MINI weer in en lekker wat gaan drinken bij de Boswachter in het Mastbos. Die meneer daar heeft ook een MINI en dus maar gelijk een flyerke gegeven.  Mss dat hij zich hier nog meld. Al met al was het een leuke en gezellige meet lekker gebabbeld met iedereen. Foto's heb ik deze keer aan de heren fotograven overgelaten, ze zullen hier vast wel verschijnen. Tot de volgende keer iedereen.
 Mss dat hij zich hier nog meld. Al met al was het een leuke en gezellige meet lekker gebabbeld met iedereen. Foto's heb ik deze keer aan de heren fotograven overgelaten, ze zullen hier vast wel verschijnen. Tot de volgende keer iedereen.  
 PS Rob werden we nou geflitst op de A16???

(had MINI net vanmiddag helemaal met de hand gewassen), maar goed, leuke meeting. Nu kenne we tenminste wat kopen bij die forumnamen. Wat een grap trouwens dat boer Harms zijn wei openstelde.
  (had MINI net vanmiddag helemaal met de hand gewassen), maar goed, leuke meeting. Nu kenne we tenminste wat kopen bij die forumnamen. Wat een grap trouwens dat boer Harms zijn wei openstelde.  

Samen met 007 op de foto en daarna het afsluitende terrasje!
 Samen met 007 op de foto en daarna het afsluitende terrasje! 

Gelukkig is het maar 4km en zat het weer mee.
 Gelukkig is het maar 4km en zat het weer mee. 

), had nog wel iets harder gekund misschien
), had nog wel iets harder gekund misschien