Ik moet een audiokabel doortrekken van de plek waar normaal mijn cd wisselaar zit (achterbank) naar voor, achter het dashboardkastje.
BMW vraagt hier meer dan 200 euro voor en ik heb al eerder iets laten inbouwen bij ze (Harman Kardon ipod interface) en hiervoor was ik al 400 euro kwijt, wordt dus een erg duur geintje. Kan ik als leek zoiets zelf doen of is er een bedrijf die dit voor minder doet?
Kabel doortrekken van cd wisselaar naar dashboard
- kaya
- Mod virus alert!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Je kan makkelijk zelf een kabel trekken van achterin de kofferbak naar vooren je radio toe. Misschien heb je hier wat aan: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1989
Daar heb ik ook de achterkant losgehaald en een kabel naar voren getrokken. Voor een leek max uurtje werk. (gewoon trekken, alles kan los!)
iDD
Daar heb ik ook de achterkant losgehaald en een kabel naar voren getrokken. Voor een leek max uurtje werk. (gewoon trekken, alles kan los!)
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad, de plastic bekleding aan de zijkant is allemaal geklikt, behalve achteraan bij de achterklep, maar dat hoeft voor die kabel niet los. Als je onderaan de bekleding een flinke ruk geeft komt het wel los en kun je de kabel er onder drukken, daarna met een flinke stomp de bekleding terugdrukken. Wel even opletten dat de clips netjes voor het gaatje zitten, al kun je dat niet altijd zien/voelen. Dat de dealer het doet is geen garantie dat het goed gebeurd. Bij het de eerste keer loshalen van mijn bekleding waren twee gele clips helemaal naast het gat gedrukt en helemaal plat.
Om te zorgen dat de kabel geen lawaai gaat maken door trillen zou je hem nog met textieltape kunnen omwikkelen, maar dat is over zo'n lengte wel wat werk.
Om te zorgen dat de kabel geen lawaai gaat maken door trillen zou je hem nog met textieltape kunnen omwikkelen, maar dat is over zo'n lengte wel wat werk.
Onze sponsors