Ipod nano, maare audio boost!?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

09 jan 2007, 23:54

Ik heb ook Visa en ging wel goed, anders gewoon Mike even bellen en je card gegevens doorgeven, is een hele geschikte vent. Zo doen ze wel meer zaken in Engeland. Dan staat er op je afschrift dat de credit card eigenaar er niet bij was op het tijdstip van de aankoop :)
coendek
Stoepsleutelaar

10 jan 2007, 00:16

Berthil schreef:Ik heb ook Visa en ging wel goed, anders gewoon Mike even bellen en je card gegevens doorgeven, is een hele geschikte vent. Zo doen ze wel meer zaken in Engeland. Dan staat er op je afschrift dat de credit card eigenaar er niet bij was op het tijdstip van de aankoop :)
thanks gaan we ff proberen!

cheers

coen

ps. heb trouwens nieuwe pas.. mischien lukt het met die... zo niet... """"ring""""ring""""
Haske
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 jan 2007, 22:57

Klopt, heb hem uit Duitsland gehaald. Wat raar joh, dat ze daar met van die rare optie-combi's rondrijden?!

Ik ga zaterdag toch maar even langs de dealer. Ik wil nl. wel een aansluiting die de Ipod meteen oplaad, of iig waar er ook stroom op de Ipod staat. Mijn ervaring is dat alleen met een aux kabeltje het volume en/of geluidskwaliteit nogal wat verschilt. Klinkt dat iemand bekend in de oren misschien? Kan er weinig info over vinden maar ik hoor toch een behoorlijk verschil!

Grtz
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

10 jan 2007, 23:08

Het geluid over mijn PDA en aux input is veel voller dan het geluid van de radio en CD. Klinkt mij dus niet bekend in de oren :)

Ik heb ook wel eens een iPod aangesloten op de aux input. Dat klinkt ook goed maar het uitgangssignaal is aan de zachte kant voor de aux input. Dat was zowel voor Nano als gewone iPod. Met een iPod aansluiting van de dealer of Ice-Link plus zal je daar geen last van hebben. Er was trouwens een Ice-Link Plus vandaag te koop op het forum.
coendek
Stoepsleutelaar

10 jan 2007, 23:09

Berthil schreef: Er was trouwens een Ice-Link Plus vandaag te koop op het forum.

maar dies al verkocht :P ;)
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 20:18

Wint schreef:Ik zit net ff te kijken op deze site van Icelink, en hier staat dat hij toch leverbaar is voor de "wave".
Ik zou ze mogen ff bellen....

Suc6!
8)
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”