Ipod nano, maare audio boost!?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook Visa en ging wel goed, anders gewoon Mike even bellen en je card gegevens doorgeven, is een hele geschikte vent. Zo doen ze wel meer zaken in Engeland. Dan staat er op je afschrift dat de credit card eigenaar er niet bij was op het tijdstip van de aankoop 

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
cheers
coen
ps. heb trouwens nieuwe pas.. mischien lukt het met die... zo niet... """"ring""""ring""""
thanks gaan we ff proberen!Berthil schreef:Ik heb ook Visa en ging wel goed, anders gewoon Mike even bellen en je card gegevens doorgeven, is een hele geschikte vent. Zo doen ze wel meer zaken in Engeland. Dan staat er op je afschrift dat de credit card eigenaar er niet bij was op het tijdstip van de aankoop
cheers
coen
ps. heb trouwens nieuwe pas.. mischien lukt het met die... zo niet... """"ring""""ring""""
- Haske
- Nieuw Lid
Bericht
Klopt, heb hem uit Duitsland gehaald. Wat raar joh, dat ze daar met van die rare optie-combi's rondrijden?!
Ik ga zaterdag toch maar even langs de dealer. Ik wil nl. wel een aansluiting die de Ipod meteen oplaad, of iig waar er ook stroom op de Ipod staat. Mijn ervaring is dat alleen met een aux kabeltje het volume en/of geluidskwaliteit nogal wat verschilt. Klinkt dat iemand bekend in de oren misschien? Kan er weinig info over vinden maar ik hoor toch een behoorlijk verschil!
Grtz
Ik ga zaterdag toch maar even langs de dealer. Ik wil nl. wel een aansluiting die de Ipod meteen oplaad, of iig waar er ook stroom op de Ipod staat. Mijn ervaring is dat alleen met een aux kabeltje het volume en/of geluidskwaliteit nogal wat verschilt. Klinkt dat iemand bekend in de oren misschien? Kan er weinig info over vinden maar ik hoor toch een behoorlijk verschil!
Grtz
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het geluid over mijn PDA en aux input is veel voller dan het geluid van de radio en CD. Klinkt mij dus niet bekend in de oren 
Ik heb ook wel eens een iPod aangesloten op de aux input. Dat klinkt ook goed maar het uitgangssignaal is aan de zachte kant voor de aux input. Dat was zowel voor Nano als gewone iPod. Met een iPod aansluiting van de dealer of Ice-Link plus zal je daar geen last van hebben. Er was trouwens een Ice-Link Plus vandaag te koop op het forum.

Ik heb ook wel eens een iPod aangesloten op de aux input. Dat klinkt ook goed maar het uitgangssignaal is aan de zachte kant voor de aux input. Dat was zowel voor Nano als gewone iPod. Met een iPod aansluiting van de dealer of Ice-Link plus zal je daar geen last van hebben. Er was trouwens een Ice-Link Plus vandaag te koop op het forum.
Onze sponsors