Stoelpanelen R53

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
jtkvandersteen
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Stoelpanelen R53

12 sep 2015, 08:54

Ik vind dat de diverse grijze interieur delen, zoals de achterkant van de voorstoelen erg (understatement) gevoelig zijn voor beschadigingen. Dat hebben jullie vast ook. Mee leren leven of zijn er handige tips voor reparatie? Heb recent maar (weer) nieuwe stoelpanelen gekocht; nu maar voorzichtiger doen en vervoeren met de speciale interieurcover voor de Mini die ik heb gekocht via Marktplaats.
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: stoelpanelen r53

12 sep 2015, 09:38

Die stoelpanelen zijn vrij lastig te vervangen toch? Is niet even een kwestie van los klikken volgens mij.
Die van mij kunnen voor het mooie namelijk ook wel worden vervangen.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: stoelpanelen r53

12 sep 2015, 11:19

jtkvandersteen schreef:Ik vind dat de diverse grijze interieur delen, zoals de achterkant van de voorstoelen erg (understatement) gevoelig zijn voor beschadigingen. Dat hebben jullie vast ook. Mee leren leven of zijn er handige tips voor reparatie? Heb recent maar (weer) nieuwe stoelpanelen gekocht; nu maar voorzichtiger doen en vervoeren met de speciale interieurcover voor de Mini die ik heb gekocht via Marktplaats.

Daar heeft ieder last van zodra er mensen achterin zitten!
Dus niets nieuws zeg maar:p
Je zou het eventueel kunnen bekleden?
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website

Terug naar “Interieur en audio”