Stoelpanelen R53
- jtkvandersteen
- Leerling Mini lid
Bericht
Stoelpanelen R53
Ik vind dat de diverse grijze interieur delen, zoals de achterkant van de voorstoelen erg (understatement) gevoelig zijn voor beschadigingen. Dat hebben jullie vast ook. Mee leren leven of zijn er handige tips voor reparatie? Heb recent maar (weer) nieuwe stoelpanelen gekocht; nu maar voorzichtiger doen en vervoeren met de speciale interieurcover voor de Mini die ik heb gekocht via Marktplaats.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: stoelpanelen r53
Die stoelpanelen zijn vrij lastig te vervangen toch? Is niet even een kwestie van los klikken volgens mij.
Die van mij kunnen voor het mooie namelijk ook wel worden vervangen.
Die van mij kunnen voor het mooie namelijk ook wel worden vervangen.

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daar heeft ieder last van zodra er mensen achterin zitten!
Dus niets nieuws zeg maar:p
Je zou het eventueel kunnen bekleden?
Re: stoelpanelen r53
jtkvandersteen schreef:Ik vind dat de diverse grijze interieur delen, zoals de achterkant van de voorstoelen erg (understatement) gevoelig zijn voor beschadigingen. Dat hebben jullie vast ook. Mee leren leven of zijn er handige tips voor reparatie? Heb recent maar (weer) nieuwe stoelpanelen gekocht; nu maar voorzichtiger doen en vervoeren met de speciale interieurcover voor de Mini die ik heb gekocht via Marktplaats.
Daar heeft ieder last van zodra er mensen achterin zitten!
Dus niets nieuws zeg maar:p
Je zou het eventueel kunnen bekleden?
Onze sponsors