-schijt lelijke kleur smurfenblauwboiydiego schreef:mr bean inderdaad ja maakt een heeeeeeel groot verschil merk je direct van een kilometer dat het nepers zijn, en NEEN moeste het dannog echte zijn vond ik het nog niets da wiel hoort bijmij niet bij een mini maarja , maar hoor al direct aan de manier waarop je het zegt dat je SNEL tevreden bent met iets , voorjou goed , voormij ondermaats , de wielen staan vanvoor 1.5cm breeder als vanachter dat alleen al maakt het geen zicht een ingetrokken zicht , plus wat heeft die mini nu behalve een schijt lelijke kleur smurfenblauw, ander grilke , nep bbse , raampjes getint achterlichtjes rood ,en een mega stomme zonneband,sidemarkers wat ook al de boel verkracht , ooh en ni te vergeten de pssssttt (airride) , KOMAAN MAN ,in dit topic heb ik uit de zovele auto's die hier tezien waren neem er 200 ofzo maar max 30 gezien dit bijmij het wow effect hebben biju zal dat wss 280 zijn net dat maakt het verschil tussen zoals hier tezien een standaard S'je en een MINI die het verschil maakt en met kop en nek boven derest uitsteekt !!!
-nep bbse
-raampjes getint
-achterlichtjes rood
-een mega stomme zonneband
-sidemarkers wat ook al de boel verkracht
Yep, het forum hier zit zowat vol met gebruikers die heel SNEL tevreden zijn met iets heb ik de indruk.
God zij dank dat perfectie bestaat en dat we jou hebben om ons er op te wijzen hoe het wel moet.
Dank u

Nota aan mezelf*.
Sidemarkers nog bestellen