Getunede (optisch) Mini's topic

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
MrBean
4 op een rij!
4 op een rij!

02 aug 2012, 12:43

boiydiego schreef:mr bean inderdaad ja maakt een heeeeeeel groot verschil merk je direct van een kilometer dat het nepers zijn, en NEEN moeste het dannog echte zijn vond ik het nog niets da wiel hoort bijmij niet bij een mini maarja , maar hoor al direct aan de manier waarop je het zegt dat je SNEL tevreden bent met iets , voorjou goed , voormij ondermaats , de wielen staan vanvoor 1.5cm breeder als vanachter dat alleen al maakt het geen zicht een ingetrokken zicht , plus wat heeft die mini nu behalve een schijt lelijke kleur smurfenblauw, ander grilke , nep bbse , raampjes getint achterlichtjes rood ,en een mega stomme zonneband,sidemarkers wat ook al de boel verkracht , ooh en ni te vergeten de pssssttt (airride) , KOMAAN MAN ,in dit topic heb ik uit de zovele auto's die hier tezien waren neem er 200 ofzo maar max 30 gezien dit bijmij het wow effect hebben biju zal dat wss 280 zijn net dat maakt het verschil tussen zoals hier tezien een standaard S'je en een MINI die het verschil maakt en met kop en nek boven derest uitsteekt !!!
-schijt lelijke kleur smurfenblauw
-nep bbse
-raampjes getint
-achterlichtjes rood
-een mega stomme zonneband
-sidemarkers wat ook al de boel verkracht

Yep, het forum hier zit zowat vol met gebruikers die heel SNEL tevreden zijn met iets heb ik de indruk.
God zij dank dat perfectie bestaat en dat we jou hebben om ons er op te wijzen hoe het wel moet.

Dank u :-))

:s :s :s :s

Nota aan mezelf*.
Sidemarkers nog bestellen :mrgreen:
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 12:52

:D :D :D :D :D :D mooi opsomming van hoe het niet moet je leert je les snel jongen wss was je de beste van de klas :p btw ik zeg niet dat getinte ruiten niet kunne heb er zelf en achterlichten rood ook , over de sidemarkers , wat voegt dat toe aan het geheel ??? een opvallende fietsreflector op de bumper, och ja juist ze zien je beter zijdelinks :? en een optie meer op je lijstje , mss moest hij zwart zijn geweest was het al een heeeel ander ding , en bij de kleur blijf ik bij en bij de lenso's ook , maja snap wel dat jij je aangevallen voelt kzie in je lijstje dat je in juli opgeschoven naar een andere datum wss ook lenso's wilt kopen , kzal maar met de hoop meegaan om niemand voor de borst te stoten en het :D een mega bangelijke tuning wagen vinden bij deze .. en nota aan jou bestel er maar zwarte dan :p of je moest een orangje mini hebben dan zeg ik niets over de kleur van de reflector daar zou het bij staan :D
Laatst gewijzigd door boiydiego op 02 aug 2012, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 aug 2012, 13:00

Ik ben trots op mn side-markers :)
Beetje USA look? Of zegt jou da niets in de VAG scene.

Afbeelding
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 13:06

raj het is een overgevlogen usa ding dat iedereen weer wil de laatste tijd in de vagscene een rage en nee ja vind da best wel kunnen bij somige modele toch !en als je usa style wil gaan vergeet dan geen usa koffer en u zijspiegelglasjes met de grijze lettertjes niet !! alleen mis ik wel wat bagette :D maar genoeg over die blauwe en genoeg over vag nu BACK TO MINI !!!!!
MrBean
4 op een rij!
4 op een rij!

02 aug 2012, 13:15

Die blauwe Mini is het verschil tussen datgene dat effectief 'iets geworden is' en datgeen 'dat verkondigd' iets gaan te worden. Door in uw eigen topic te roepen 'hoe iets gaat worden' met de afbeelding als voorbeeld van een ander zijn werk notabene, maakt nog niet dat dat van u er al staat. Laat staan dat ge daarom de bloemen gaat krijgen voor 'het mooiste en beste werk ooit'.

Smaken (mogen) nu eenmaal verschillen. Dat ge daarom mensen en projecten moet gaan afzeiken omdat ze in uw ogen niet de juiste velgen of onderdelen gebruiken zegt meer over u zelf dan wat anders.

Enne, ik ben ook geen fan van airide. Maar jongens, een ap schroefset. Aub hé. Iemand met uw niveau plaatst toch minstens een KW Schroefset Club Sport of een Bilstein B16 Schroefset. Of sterker nog, de JRZ Coilover RS Pro.

Uw centjes waren toch niet op hé :mrgreen:

En verder dank ik u nogmaals om al uw kennis hier te delen. Ik denk dat vele forumgebruikers eindelijk hebben ingezien dat ze geheel fout bezig waren.

Sterker nog, de hele 'scène' moet zich zelf gaan vernieuwen aangezien het ook bij andere merken geheel fout loopt.

We zullen daarom uw eigen topic goed volgen. Zodat we de belangrijke lessen en regels van de 'nieuwe tuningwereld' correct kunnen toepassen. En dat we er uiteindelijk toch nog 'iets' van kunnen maken :surrender :-)) :surrender
Laatst gewijzigd door MrBean op 02 aug 2012, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 aug 2012, 13:18

Gaat goed hier... :mrgreen:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2012, 13:19

Gewoon niet op reageren, idee ?!?

:wink:
MrBean
4 op een rij!
4 op een rij!

02 aug 2012, 13:19

cooperke s schreef:Gaat goed hier... :mrgreen:
Wat jong :mrgreen: :klap :mrgreen:
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

02 aug 2012, 13:24

boiydiego schreef::D zen centjes op een betere manier spenderen dan zeker niet :D , en waarom zou ik zwijgen recht voor de raap en recht door zee !!!!

Nou nou... Weetje,, kom pas met praatjes als je zelf geen standaard hok meer heb, :s

En wees een beetje blij dat mensen dit doen,,hiervan kun je zien/leren hoe je het op jouw maniertje wil,

Liever dit ding dan een standaard hok btw ;)

En ik vind hem net zoals ieder andere MINI gewoon dik !
Niks mis mee !

Respect voor hem 8) :mrgreen: 8)
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

02 aug 2012, 13:29

En nu weer tijd voor plaatjes inplaats van praatjes :lol:
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 13:31

hihihi voor je praat mister bean zou ik je les maar tr leren AP is een dochteronderneming van kw heeft identiek dezelfde binnenpoten kwaliteit gegarandeerd dus en slimme aankoop prijs kwaliteit , geld op :D denk het niet jongen waar blijven u in juli opgesomde lenso's dan :D , en als je een boek wil schrijven doe het dan niet hier op maar begin dan aan harry potter deel 20 ofzo :D en LEER U LES met u uiteenzetting over AP hahahaha schoenmaker blijf bij u stiel zou ik zeggen !!! EN PAAR POSTS TR HADEK AL GEZEGT GENOEG OVER DIE BLAUWE , zoals dr evil zegt tr naar plaatjes !!!!!
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 13:34

En wees een beetje blij dat mensen dit doen,,hiervan kun je zien/leren hoe je het op jouw maniertje wil,en niet wil

Liever dit ding dan een standaard hok btw ;)

En ik vind hem net zoals ieder andere MINI gewoon dik !
Niks mis mee !

(met dat eerste regeltje volg ik je volledig)
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2012, 13:34

boiydiego schreef:mr bean inderdaad ja maakt een heeeeeeel groot verschil merk je direct van een kilometer dat het nepers zijn, en NEEN moeste het dannog echte zijn vond ik het nog niets da wiel hoort bijmij niet bij een mini maarja , maar hoor al direct aan de manier waarop je het zegt dat je SNEL tevreden bent met iets , voorjou goed , voormij ondermaats , de wielen staan vanvoor 1.5cm breeder als vanachter dat alleen al maakt het geen zicht een ingetrokken zicht , plus wat heeft die mini nu behalve een schijt lelijke kleur smurfenblauw, ander grilke , nep bbse , raampjes getint achterlichtjes rood ,en een mega stomme zonneband,sidemarkers wat ook al de boel verkracht , ooh en ni te vergeten de pssssttt (airride) , KOMAAN MAN ,in dit topic heb ik uit de zovele auto's die hier tezien waren neem er 200 ofzo maar max 30 gezien dit bijmij het wow effect hebben biju zal dat wss 280 zijn net dat maakt het verschil tussen zoals hier tezien een standaard S'je en een MINI die het verschil maakt en met kop en nek boven derest uitsteekt !!!
Gast..... Serieus....
Gebruik toch eens leestekens en dergelijke.
Je weet wel. Een zin beginnen met hoofdletters en eindigen met een punt.

Dat gebrabbel van je is gewoon niet door heen te komen.
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

02 aug 2012, 13:36

:lol: ja meneer punt komma hoofdletter , of leer gewoon lezen he makker :D je kan mss helpen bij mister bean om dat boek harry potter deel 20 netjes te voorzien van alle benodigdheden :D :D
MrBean
4 op een rij!
4 op een rij!

02 aug 2012, 13:42

Mijn Lenso's met 'Pattaya' logo's :mrgreen:
Afbeelding

Mijn rode achterlichtjes
Afbeelding

Het zoveelste Aero grilleke met geheel foute sticker kentekenplaat.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door MrBean op 02 aug 2012, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Exterieur”