Aerokit (Montage)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Neem dikke (niet te lange) zelftappers met veel schroefdraad, de bumper is van nogal zacht kunststof gemaakt. Vooral al je namelijk niet de aero-kit nummerplaathouder gebruikt bestaat de kans dat de hele plaathouder zich er bij hoge snelheid uitwringt omdat er dan een behoorlijk leeg stuk achter de onderkant van de nummerplaat zit en zo de bovenkant naar voren wordt gedrukt.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kun je niet beter gewoon voor de zekerheid goede dubbelzijdige tape gebruiken (naast de zelftappers) Je ziet er toch niks van, want nummerplaat zit er voor
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
De voorbumper zit er eindelijk op met hulp van FUNKYRAT (RATAH, nog super bedankt voor je hulp!)
Maar de side markers zitter er nog niet in! Want het lijkt erop dat ze niet passen. Ik ben met funkyrat druk bezig geweest om ze erin te krijgen maar het lukte niet, heeft iemand dit vaker meegemaakt dat de side markers niet passen. En moet ik anders nieuwe bestellen bij bmw?
Maar de side markers zitter er nog niet in! Want het lijkt erop dat ze niet passen. Ik ben met funkyrat druk bezig geweest om ze erin te krijgen maar het lukte niet, heeft iemand dit vaker meegemaakt dat de side markers niet passen. En moet ik anders nieuwe bestellen bij bmw?

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Ik heb trouwens mijn kentekenplaathouder vast gemaakt met 2rvs boutjes en een popnagel (dat zit als een huis vast
) Maar ik durfde geen 3 popnagels erin te schieten. Gaat mij met teveel geweld haha

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het goed is zijn dat de voorste. Je moet de gaten in de bumper wat groter maken met een dremel (of vijl als je veel tijd hebt), dan past het wel.red_devil schreef:heeft iemand dit vaker meegemaakt dat de side markers niet passen. En moet ik anders nieuwe bestellen bij bmw?
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Ik dacht ook eerst dat de voorste niet pasten, maar met veel moeite kun je ze er toch wel indrukken... Ze zitten zo strak dat ik ze er waarschijnlijk nooit meer uit krijg!
Maar toch wat dubbelzijdige tape aan de binnenkant geplakt voor de zekerheid...

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
de grille ook nog gelukt?
tja die sidemarkers, bij mij gingen ze erin net als bij MiniMatt, net aan met veel moeite. Maar ik zou oppassen met de vijl, want dat zwarte is gewoon verf, dus dan vijl je de lak eraf... ach kan je ondertussen stekkertjes en kabeltjes bestellen om ze aan te sluiten
Wellicht spot ik je nog eens in DH!
Gr. Rahat.
tja die sidemarkers, bij mij gingen ze erin net als bij MiniMatt, net aan met veel moeite. Maar ik zou oppassen met de vijl, want dat zwarte is gewoon verf, dus dan vijl je de lak eraf... ach kan je ondertussen stekkertjes en kabeltjes bestellen om ze aan te sluiten

Wellicht spot ik je nog eens in DH!
Gr. Rahat.
- JCW_Werk
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Die van ons pastte zowel voor als achter niet. Even met de soldeerbout uitgesmolten en klaar is keesred_devil schreef:De voorbumper zit er eindelijk op met hulp van FUNKYRAT (RATAH, nog super bedankt voor je hulp!)

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

De graatjes uitgesmolten of de side markers?JCW_Werk schreef:Die van ons pastte zowel voor als achter niet. Even met de soldeerbout uitgesmolten en klaar is keesred_devil schreef:De voorbumper zit er eindelijk op met hulp van FUNKYRAT (RATAH, nog super bedankt voor je hulp!)

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Ik hoorde van iemand dat ik ze in de vriezer moest leggen. Hierdoor krimpt het plastic iets. Maar ik haalde ze er vandaaag uit maar ze passen nog steeds niet. Het lijkt nu wel, omdat mijn bumper erop zit dat ze niet passen door de voorkant van mijn spatbord. Ik heb nog maar heel weinig ruimte achter de side markers waar het omhulsel van het lichtje kan! 

- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Succes ermee!
Probeer eens de twee pootjes van de sidemarker eerst in die gaatjes te steken (zo ver mogelijk), en dan met veel kracht, en schuin, de reflectors er in drukken. Zo heb ik het gedaan... Als het echt niet gaat moet je idd maar de dremel pakken zoals Berthil dat gedaan heeft...red_devil schreef:Ik heb nog maar heel weinig ruimte achter de side markers waar het omhulsel van het lichtje kan!
Succes ermee!
Onze sponsors