Aerokit (Montage)

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 dec 2006, 13:44

Neem dikke (niet te lange) zelftappers met veel schroefdraad, de bumper is van nogal zacht kunststof gemaakt. Vooral al je namelijk niet de aero-kit nummerplaathouder gebruikt bestaat de kans dat de hele plaathouder zich er bij hoge snelheid uitwringt omdat er dan een behoorlijk leeg stuk achter de onderkant van de nummerplaat zit en zo de bovenkant naar voren wordt gedrukt.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 dec 2006, 14:08

Kun je niet beter gewoon voor de zekerheid goede dubbelzijdige tape gebruiken (naast de zelftappers) Je ziet er toch niks van, want nummerplaat zit er voor
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

14 dec 2006, 14:21

als je de nummerplaathouder neemt kan je 2 schroeven loodrecht en 2 onderin schuins erin draaien, zit hij aan 4 schroeven vast, komt ie echt niet meer los. En het staat mooier. En geen boor gebruiken, gewoon met de hand indraaien!
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

21 dec 2006, 18:12

De voorbumper zit er eindelijk op met hulp van FUNKYRAT (RATAH, nog super bedankt voor je hulp!)

Maar de side markers zitter er nog niet in! Want het lijkt erop dat ze niet passen. Ik ben met funkyrat druk bezig geweest om ze erin te krijgen maar het lukte niet, heeft iemand dit vaker meegemaakt dat de side markers niet passen. En moet ik anders nieuwe bestellen bij bmw?
Afbeelding

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

21 dec 2006, 18:13

Ik heb trouwens mijn kentekenplaathouder vast gemaakt met 2rvs boutjes en een popnagel (dat zit als een huis vast :D ) Maar ik durfde geen 3 popnagels erin te schieten. Gaat mij met teveel geweld haha
Afbeelding

Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 dec 2006, 18:58

red_devil schreef:heeft iemand dit vaker meegemaakt dat de side markers niet passen. En moet ik anders nieuwe bestellen bij bmw?
Als het goed is zijn dat de voorste. Je moet de gaten in de bumper wat groter maken met een dremel (of vijl als je veel tijd hebt), dan past het wel.
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 dec 2006, 20:40

Ik dacht ook eerst dat de voorste niet pasten, maar met veel moeite kun je ze er toch wel indrukken... Ze zitten zo strak dat ik ze er waarschijnlijk nooit meer uit krijg! :) Maar toch wat dubbelzijdige tape aan de binnenkant geplakt voor de zekerheid...
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

21 dec 2006, 21:41

de grille ook nog gelukt?

tja die sidemarkers, bij mij gingen ze erin net als bij MiniMatt, net aan met veel moeite. Maar ik zou oppassen met de vijl, want dat zwarte is gewoon verf, dus dan vijl je de lak eraf... ach kan je ondertussen stekkertjes en kabeltjes bestellen om ze aan te sluiten :wink:

Wellicht spot ik je nog eens in DH!

Gr. Rahat.
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

21 dec 2006, 22:12

Ja de grill is ook gelukt, maar wat een K*T werk is dat zeg! Ik heb ze op het laatst er maar gewoon afgebroken die plastic boutjes (ging op zich wel goed :wink: )
Afbeelding

JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

21 dec 2006, 22:22

red_devil schreef:De voorbumper zit er eindelijk op met hulp van FUNKYRAT (RATAH, nog super bedankt voor je hulp!)

Maar de side markers zitter er nog niet in! Want het lijkt erop dat ze niet passen. Ik ben met funkyrat druk bezig geweest om ze erin te krijgen maar het lukte niet, heeft iemand dit vaker meegemaakt dat de side markers niet passen. En moet ik anders nieuwe bestellen bij bmw?
Die van ons pastte zowel voor als achter niet. Even met de soldeerbout uitgesmolten en klaar is kees :D
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

21 dec 2006, 22:48

JCW_Werk schreef:
red_devil schreef:De voorbumper zit er eindelijk op met hulp van FUNKYRAT (RATAH, nog super bedankt voor je hulp!)

Die van ons pastte zowel voor als achter niet. Even met de soldeerbout uitgesmolten en klaar is kees :D
De graatjes uitgesmolten of de side markers?
Afbeelding

JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

22 dec 2006, 07:01

De gaatjes in de bumper
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 dec 2006, 12:58

Ik hoorde van iemand dat ik ze in de vriezer moest leggen. Hierdoor krimpt het plastic iets. Maar ik haalde ze er vandaaag uit maar ze passen nog steeds niet. Het lijkt nu wel, omdat mijn bumper erop zit dat ze niet passen door de voorkant van mijn spatbord. Ik heb nog maar heel weinig ruimte achter de side markers waar het omhulsel van het lichtje kan! :|
Afbeelding

Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2006, 15:29

het is geen metaal :mrgreen:
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 dec 2006, 17:07

red_devil schreef:Ik heb nog maar heel weinig ruimte achter de side markers waar het omhulsel van het lichtje kan! :|
Probeer eens de twee pootjes van de sidemarker eerst in die gaatjes te steken (zo ver mogelijk), en dan met veel kracht, en schuin, de reflectors er in drukken. Zo heb ik het gedaan... Als het echt niet gaat moet je idd maar de dremel pakken zoals Berthil dat gedaan heeft...

Succes ermee!

Terug naar “Exterieur”