Hoi,
Hier 3 manieren om de K&N van lucht te voorzien:
1: Standaard:
2: 60mm koppeling:
3: 70mm koppeling:
Close up:
Wat vinden jullie? Welke is het beste om te gebruiken (1, 2 of 3)?
Luchtstroom K&N filter
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- wally
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
- Locatie: Haaltert
Bericht
Ik heb optie drie eropstaan, doch heb geen idee of dit werkelijk een groot verschil uitmaakt. Zie mijn dyno-grafiek.
- Herbie
- Nieuwsgierig
- Locatie: Den Haag
- hansie
- Mod virus alert!
- Locatie: Best
Bericht
Zal weinig uitmaken allemaal.
Het probleem is dat de lucht even makkelijk door de radiator als je luchtbuis gaat en zo de lucht rondom je filter opwarmt
Alhoewel ik een pipercross heb (ex van Maaij ) weet ik vrij zeker dat het vermogen kost door de warmere lucht maar mij gaat het meer om de sound.
Ik ga binnenkort weer terug naar standaard maar ga de pipercross op mijn BMWtje schroeven.
Het probleem is dat de lucht even makkelijk door de radiator als je luchtbuis gaat en zo de lucht rondom je filter opwarmt
Alhoewel ik een pipercross heb (ex van Maaij ) weet ik vrij zeker dat het vermogen kost door de warmere lucht maar mij gaat het meer om de sound.
Ik ga binnenkort weer terug naar standaard maar ga de pipercross op mijn BMWtje schroeven.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
Bericht
Had ook de K&N 57i erin gehad. Nu de K&N Typhoon
Klopt. Had deze even in mijn MINI gemonteerd. Zit nu in de MINI van HansHerbie schreef:@ maaij: Jij had toch een openair filter van pipercross? Althans op de testbankdag zag ik je er mee rondlopen. Waarom toch gekozen voor K&N filter? Of is deze niet van jou?
Had ook de K&N 57i erin gehad. Nu de K&N Typhoon
Ziet er idd goed uit. Misschien volgende keer ook eens proberenBerthil schreef:Ik heb de vermogensgrafiek van snans gezien. 10 pk winst door een BMR filter zo te zien. Ik zou voor die gaan
- wally
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
- Locatie: Haaltert
Bericht
dezelfde MCC als Snans, maar dan met een Typhoon. Verschil in onze grafiek is !!! 10 PK !!! Wat is dan het
verschil tussen een Typhoon en een BMC ? Dat er geen enkele identieke filter bestaat, tot daar toe. Maar
10 PK verschil, dat gaat mijn petje te boven ......
Ik was ook op die testbank-dag waar Snans z'n BMC heeft laten monteren. Ik heb namelijk identiekMaaij schreef:Ziet er idd goed uit. Misschien volgende keer ook eens proberenBerthil schreef:Ik heb de vermogensgrafiek van snans gezien. 10 pk winst door een BMR filter zo te zien. Ik zou voor die gaan
dezelfde MCC als Snans, maar dan met een Typhoon. Verschil in onze grafiek is !!! 10 PK !!! Wat is dan het
verschil tussen een Typhoon en een BMC ? Dat er geen enkele identieke filter bestaat, tot daar toe. Maar
10 PK verschil, dat gaat mijn petje te boven ......
Onze sponsors