Hier 3 manieren om de K&N van lucht te voorzien:
1: Standaard:
![Afbeelding](http://img162.imageshack.us/img162/4817/imgp06691du.jpg)
2: 60mm koppeling:
![Afbeelding](http://img477.imageshack.us/img477/5350/imgp06877yr.jpg)
3: 70mm koppeling:
![Afbeelding](http://img477.imageshack.us/img477/4899/imgp06856ki.jpg)
Close up:
![Afbeelding](http://img162.imageshack.us/img162/2539/imgp06823bs.jpg)
Wat vinden jullie? Welke is het beste om te gebruiken (1, 2 of 3)?
Klopt. Had deze even in mijn MINI gemonteerd. Zit nu in de MINI van HansHerbie schreef:@ maaij: Jij had toch een openair filter van pipercross? Althans op de testbankdag zag ik je er mee rondlopen. Waarom toch gekozen voor K&N filter? Of is deze niet van jou?
Ziet er idd goed uit. Misschien volgende keer ook eens proberenBerthil schreef:Ik heb de vermogensgrafiek van snans gezien. 10 pk winst door een BMR filter zo te zien. Ik zou voor die gaan
Ik was ook op die testbank-dag waar Snans z'n BMC heeft laten monteren. Ik heb namelijk identiekMaaij schreef:Ziet er idd goed uit. Misschien volgende keer ook eens proberenBerthil schreef:Ik heb de vermogensgrafiek van snans gezien. 10 pk winst door een BMR filter zo te zien. Ik zou voor die gaan
Onze sponsors