Maaruh is ie nou 0% of 100%?

Tevens komt er gelijk een nieuwe kettingspanner op voor de distributieketting.Adrenalin Junkie schreef:nee, een door mij zelf verzonnen Stage
Beek Stage IV,5 tuning:
Mijn compressor wordt vervangen voor een facelift compressor (van Jimmysx - ca. 16,500 km) daarop gaat een 15% RVS Cravenspeed pully plus software, + Catcam nokkenas! (nog geen GP IC, en ik begin niet aan een 102% krukaspully)
Zit alleen te twijfelen aan de Works bougies, deze heb ik zelf al liggen maar Beek zegt vaak dat ze geen nut hebben..?
Compressor van Jimmysx? Is die van hem vervangen?Adrenalin Junkie schreef:nee, een door mij zelf verzonnen Stage
Beek Stage IV,5 tuning:
Mijn compressor wordt vervangen voor een facelift compressor (van Jimmysx - ca. 16,500 km) daarop gaat een 15% RVS Cravenspeed pully plus software, + Catcam nokkenas! (nog geen GP IC, en ik begin niet aan een 102% krukaspully)
Zit alleen te twijfelen aan de Works bougies, deze heb ik zelf al liggen maar Beek zegt vaak dat ze geen nut hebben..?
Jep, hij had bij zijn Works pakket een nieuwe Works compressor, met Works pully.StefanCS schreef:Compressor van Jimmysx? Is die van hem vervangen?Adrenalin Junkie schreef:nee, een door mij zelf verzonnen Stage
Beek Stage IV,5 tuning:
Ik zou inderdaad de GP intercooler er nog bij pakken, dan moet 225-230pk zeker mogelijk zijn.
Works bougies heb ik ook niet gemonteerd, deze laat ik wel monteren als deze versleten zijn. Beek gaf aan dat het niet nodig was en dat ie met Works bougies in de winter meer schokt met een koude start.
Je gaat toch wel rollen he?
hahaHans schreef:Je Mini!![]()
Ik heb een mooie GP voor je..
Onze sponsors