En Keep us informed.. vrijdag gaat onze Works erop en zijn erg benieuwd naar het resultaat van de standaard Works in vergelijking met de standaard Cooper S vermogens die we vorige maand bij van Beek gemeten hebben.Xanlle schreef:Ok bedankt, ik zal eens informeren binnenkort. Zit er 5 minuten vandaan.
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

- Number 19
- Enthousiast
Bericht
(PS: ik zou een commissie vragen telkens ze je GP file gebruiken. Lekker geld verdienen
)
@Hans: jij hebt wel een andere intercooler dus ik denk niet dat die gewone JCW's aan 218 kunnen geraken.Hans schreef:Gewoon mijn GP file erop zetten.. dan heb je 218pk.. verder kom je niet met software tuning.
(PS: ik zou een commissie vragen telkens ze je GP file gebruiken. Lekker geld verdienen

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet niet of het spruitstuk echt meer vermogen levert.. want in het begin zonder MTH software voelde ik echt geen verschil.. maar het geluid is nu gewoon zoals het hoort.. Past beter bij de taartschep achterop 
Er moet echt nog een standaard GP op de bank bij Beek! Als iemand nog iemand weet? ik betaal die €60,- wel (uit de clubkas
)

Er moet echt nog een standaard GP op de bank bij Beek! Als iemand nog iemand weet? ik betaal die €60,- wel (uit de clubkas

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wel even scherp blijven
Levert toch +/- 20 pk op bij standaard MCS met MTH tuning.(beek pk's)Hans schreef:Weet niet of het spruitstuk echt meer vermogen levert.. want in het begin zonder MTH software voelde ik echt geen verschil.. maar het geluid is nu gewoon zoals het hoort.. Past beter bij de taartschep achterop
Wel even scherp blijven

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het geluid is zachter
raar maar waar.. hij ploft ook minder en remt minder hard op de motor met gas loslaten.. maar het plaatje klopt gewoon beter.. de ploffen waren af en toe ook te hard (heeft te maken met te rijk staan) Alleen dat die minder op de motor remt vind ik raar.. gewoon ff wennen.. ben wel blij dat het stoten weg is want dat was echt irritant.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
tja, ik krijg dat excel grafiek maar niet op de site.. hoe moet dat?
Maar mijn GP heeft 261NM bij 3500 toeren (wat 11NM meer en 1000 toeren eerder is dan standaard) en blijft gelijk tot 6000 toeren waar die nog steeds 250NM heeft
en dat merk je.. dit heeft zeker met het spruitstuk en software aanpassing te maken.
Beek heeft een 4-2-1 spruitstuk van Supersprint voor de Mini, die had ik eigenlijk willen hebben.. deze komt in stage 3 van Beekworks

Maar mijn GP heeft 261NM bij 3500 toeren (wat 11NM meer en 1000 toeren eerder is dan standaard) en blijft gelijk tot 6000 toeren waar die nog steeds 250NM heeft

Beek heeft een 4-2-1 spruitstuk van Supersprint voor de Mini, die had ik eigenlijk willen hebben.. deze komt in stage 3 van Beekworks

Onze sponsors