Ik zal zeggen rij gewoon naar Beek en laat het daar te plaatse even aanpassen.. doen ze helemaal niet moeilijk over.. (die van mij is ook nog keer aangepast)
Heb je dan ook het andere spruitstuk er op?FastBunny schreef:Wij gaan woensdag de 31e naar Beek voor de tuning. Er gaat dan de file van Hans op, maar wil dat dan ook zeggen dat er standaard geen rollebank bij zit? Wil wel graag het verschil weten van voor en na de tuning. Komt er dan 2 x 50€ bij
We zijn ook de 1e Works die het met een GP file gaan doen
Ja wij hebben het MTH spruitstuk van Maaij overgenomen toen die overging naar een Supersprintwerner schreef:Heb je dan ook het andere spruitstuk er op?FastBunny schreef:Wij gaan woensdag de 31e naar Beek voor de tuning. Er gaat dan de file van Hans op, maar wil dat dan ook zeggen dat er standaard geen rollebank bij zit? Wil wel graag het verschil weten van voor en na de tuning. Komt er dan 2 x 50€ bij
We zijn ook de 1e Works die het met een GP file gaan doen
haha, zelf denk ik dat we zeker niet het vermogen van een GP zullen halen, denk dat het wel 5pk zal gaan schelen, maar we zullen het wel zien volgende week.Hans schreef:Het komt helemaal goed met jullie.. (shit straks 2 GP's in de club)
Je gaat die van jouw toch ook niet verkopen heHans schreef:Staat inderdaad weer te koop voor de nieuwprijsen heeft 3500km gereden.. die vent is gek!
ik sta al op ruim 15000km..
http://www.mini.nl/nl/nl/mini_next/index.jsp
Gaat lekker met die GP.. er staat er 1 te koop in Den Haag nieuw. 1 in Amsterdam 500km vraagprijs hoger dan nieuwprijs, 1 in Dordrecht met 3500km.. en binnenkort in Nootdorp
Onze sponsors