Ik zal zeggen rij gewoon naar Beek en laat het daar te plaatse even aanpassen.. doen ze helemaal niet moeilijk over.. (die van mij is ook nog keer aangepast)
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb je dan ook het andere spruitstuk er op?FastBunny schreef:Wij gaan woensdag de 31e naar Beek voor de tuning. Er gaat dan de file van Hans op, maar wil dat dan ook zeggen dat er standaard geen rollebank bij zit? Wil wel graag het verschil weten van voor en na de tuning. Komt er dan 2 x 50€ bij
We zijn ook de 1e Works die het met een GP file gaan doen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik ben gelukkig als eerst geweest. Scheelt me een hoop werk
Ben er erg tevreden mee 
Voor mijn gevoel is het gewoon veel beter om een eigen op maat gemaakte file te hebben + dyno uitdraai. Dan weet je in ieder geval zeker dat het geoptimaliseerd is voor jouw MINI. Ik denk dat alle MINI toch anders is (ook al scheelt het niet veel).
Voor mijn gevoel is het gewoon veel beter om een eigen op maat gemaakte file te hebben + dyno uitdraai. Dan weet je in ieder geval zeker dat het geoptimaliseerd is voor jouw MINI. Ik denk dat alle MINI toch anders is (ook al scheelt het niet veel).
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ja wij hebben het MTH spruitstuk van Maaij overgenomen toen die overging naar een Supersprintwerner schreef:Heb je dan ook het andere spruitstuk er op?FastBunny schreef:Wij gaan woensdag de 31e naar Beek voor de tuning. Er gaat dan de file van Hans op, maar wil dat dan ook zeggen dat er standaard geen rollebank bij zit? Wil wel graag het verschil weten van voor en na de tuning. Komt er dan 2 x 50€ bij
We zijn ook de 1e Works die het met een GP file gaan doen

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Maar denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn 
Maar Hans, had je al gezien dat die GP die samen met die van jou verkocht was bij Dubbelsteyn, weer in de showroom staat :S Die man vond hem toch te klein :S
haha, zelf denk ik dat we zeker niet het vermogen van een GP zullen halen, denk dat het wel 5pk zal gaan schelen, maar we zullen het wel zien volgende week.Hans schreef:Het komt helemaal goed met jullie.. (shit straks 2 GP's in de club)
Maar Hans, had je al gezien dat die GP die samen met die van jou verkocht was bij Dubbelsteyn, weer in de showroom staat :S Die man vond hem toch te klein :S

- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Staat inderdaad weer te koop voor de nieuwprijs
en heeft 3500km gereden.. die vent is gek!
ik sta al op ruim 15000km..
http://www.mini.nl/nl/nl/mini_next/index.jsp
Gaat lekker met die GP.. er staat er 1 te koop in Den Haag nieuw. 1 in Amsterdam 500km vraagprijs hoger dan nieuwprijs, 1 in Dordrecht met 3500km.. en binnenkort 1 in Nootdorp
Gaat lekker met die GP.. er staat er 1 te koop in Den Haag nieuw. 1 in Amsterdam 500km vraagprijs hoger dan nieuwprijs, 1 in Dordrecht met 3500km.. en binnenkort 1 in Nootdorp
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Valt wel op dat er nog veel staan bij dealers of weer staan bij de dealers en dan voor hoge prijzen. De GP In Dordrecht is ingeruild voor een BMW 3 serie... Maar de nieuwprijs ervoor vragen is ook iets te veel van het goede denk ik, zal er nog wel even staan denk ik zo
... al zie je ook GP's voor 50.000€ te koop staan 
[edit]
Btw.. als die jongen 19 is is die beginnend bestuurder en dan met die snelheden rijden... die krijgt voorlopig zijn rijbewijs niet meer terug denk ik zo
Je gaat die van jouw toch ook niet verkopen heHans schreef:Staat inderdaad weer te koop voor de nieuwprijsen heeft 3500km gereden.. die vent is gek!
ik sta al op ruim 15000km..
Gaat lekker met die GP.. er staat er 1 te koop in Den Haag nieuw. 1 in Amsterdam 500km vraagprijs hoger dan nieuwprijs, 1 in Dordrecht met 3500km.. en binnenkort in Nootdorp
Valt wel op dat er nog veel staan bij dealers of weer staan bij de dealers en dan voor hoge prijzen. De GP In Dordrecht is ingeruild voor een BMW 3 serie... Maar de nieuwprijs ervoor vragen is ook iets te veel van het goede denk ik, zal er nog wel even staan denk ik zo
[edit]
Btw.. als die jongen 19 is is die beginnend bestuurder en dan met die snelheden rijden... die krijgt voorlopig zijn rijbewijs niet meer terug denk ik zo

Onze sponsors