Na lange tijd van afwezigheid, net zoals de zon trouwens, terug de mini van stal gehaald.
Het betreft een cooper S van 2004, getuned bij Beek tot 214 PK (compressor pulley, catcam nokkenas + software).
Momenteel is mijn uitlaat aan vervanging toe.
Mischien eens het moment om te denken aan een wat mooier geluid of PK's.....
Daarom dacht ik aan een originele WORKS uitlaat.
Maar.... wat is het verschil juist met de originele S uitlaat?
Zwaarder geluid?
Vermogenswinst?
Ik hoor het graag van jullie....
Cooper S uitlaat versus Works uitlaat
- Anthony1978
- Leerling Mini lid
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
geen idee zo, maar er zijn wat milltek's dacht ik die binnenkort ingeruild kunnen worden of verkocht gaan worden... misschieneen idee?!
je moet even zoeken, zag ergens een test met de tegendruk die de uitlaat teweegbrengt op dit forum, en meen te hebben gezien dat die er ook tussen staat... (hoe lager hoe beter)...
jj
je moet even zoeken, zag ergens een test met de tegendruk die de uitlaat teweegbrengt op dit forum, en meen te hebben gezien dat die er ook tussen staat... (hoe lager hoe beter)...
jj
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
- Anthony1978
- Leerling Mini lid
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Momenteel is de Milltek uitlaat bij sponsor v/d Velde en Milltek importeur voor Nederland voor 537 Euro te verkrijgen.
Als je daar interesse hebt zeker even vermelden dat je van de NewMINIclub komt en informeren naar korting. Monteren doen ze ook.
Gezien de prijzen van MINI ga ik er voor het gemak even van uit dat een nieuwe Works uitlaat een stukje duurder is.
Hier nog wat soundclips en ervaringen van de Milltek.
Makkelijker kunnen we het niet maken
Als je daar interesse hebt zeker even vermelden dat je van de NewMINIclub komt en informeren naar korting. Monteren doen ze ook.
Gezien de prijzen van MINI ga ik er voor het gemak even van uit dat een nieuwe Works uitlaat een stukje duurder is.
Hier nog wat soundclips en ervaringen van de Milltek.
Makkelijker kunnen we het niet maken

- Anthony1978
- Leerling Mini lid
- Anthony1978
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik ben er nog steeds niet uit.
Wellicht iets waar we in België rekening mee moeten houden.... Geraak je met een Miltek uitlaat door de autokeuring?
Het antwoord op deze vraag zal grote invloed uitoefenen op de beslissing.
grtz
Gert,
Wellicht iets waar we in België rekening mee moeten houden.... Geraak je met een Miltek uitlaat door de autokeuring?
grtz
Gert,
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
met een miltek geraak je in belgie niet door de keuring. maar dat is makkelijk te veranderen, ff de originele eronder en gaan.Anthony1978 schreef:Ik ben er nog steeds niet uit.
grtz
Gert,
- scoopermini
- Leerling Mini lid
Bericht
hey beste Gert,
hier Lid Scoopermini ,Jo en ben ook in Belgie woonachtig ,
voor alle problemen bij de JAARLIJKSE Belgische autokeuring te vermijden , Miltek achteruitlaat wordt gegarandeerd afgekeurd , heeft namelijk geen euro/GOCCA attest keuring, en maakt op toeren een hels geluid , heb persoonlijk ook een jcw einddemper achter en ben er zeer tevreden mee ,
iets meer geroffel en van die mooie plofjes , best niet overdreven qua geluid ..maar zeker hoorbaar ,
groeten uit Belgie Jo
Anthony1978 schreef:Ik ben er nog steeds niet uit.
grtz
Gert,
hey beste Gert,
hier Lid Scoopermini ,Jo en ben ook in Belgie woonachtig ,
voor alle problemen bij de JAARLIJKSE Belgische autokeuring te vermijden , Miltek achteruitlaat wordt gegarandeerd afgekeurd , heeft namelijk geen euro/GOCCA attest keuring, en maakt op toeren een hels geluid , heb persoonlijk ook een jcw einddemper achter en ben er zeer tevreden mee ,
iets meer geroffel en van die mooie plofjes , best niet overdreven qua geluid ..maar zeker hoorbaar ,
groeten uit Belgie Jo

JOHN COOPER WORKS LOVER
Onze sponsors