Maar is inderdaad mooi balen, hopelijk worden de nieuwe banden wel naar je zin
Advies nieuwe zomer banden (run-flat of geen runflat)?
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gewoon met die banden wat donuts maken hahaha dan zijn ze zo op, of ff doorverkopen aan onze schumacher Luv2xlr8
En ga je nog harder over zandvoort heen en gaat er 3 seconden af van plaats erbij 
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Het wordt wel moeilijk voor je om ze door te verkopen: 18"
Ik was eigenlijk ook van plan deze banden te nemen, maar dan in de maat 205/40/17 dat is idd een lagere wang dan de standaard runflat Pirelli's 205/45/17 maar anders worden deze banden ook te comfortabel. ik ben immers die stugheid van de runflats al gewend.
Nu bij Euromaster alle Continetals elke 2e band 50%!
Ik was eigenlijk ook van plan deze banden te nemen, maar dan in de maat 205/40/17 dat is idd een lagere wang dan de standaard runflat Pirelli's 205/45/17 maar anders worden deze banden ook te comfortabel. ik ben immers die stugheid van de runflats al gewend.
Nu bij Euromaster alle Continetals elke 2e band 50%!
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je moet die Dunlop Sport Maxx Extra Load nemen.
Ik heb het al eerder geschreven, die band vervormt in de bochten stukken minder dan de Pirelli runflats.
Ik heb de 215/40/17. Geweldige band qua afrolgeluid, grip bij droog én nat wegdek en vervorming in de bochten.
Bovendien heeft die velgbescherming.
Ik heb het al eerder geschreven, die band vervormt in de bochten stukken minder dan de Pirelli runflats.
Ik heb de 215/40/17. Geweldige band qua afrolgeluid, grip bij droog én nat wegdek en vervorming in de bochten.
Bovendien heeft die velgbescherming.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je kunt ze ook nog verkopen aan deze gasten met een smart met suzuki gsx 1000 motorblok erin. Die gummen ze ook wel op voor je.
Hier een filmpje:
http://jaggle.nl/log/item.php?id=20081body
Hier een filmpje:
http://jaggle.nl/log/item.php?id=20081body
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb de bandenspanning omhoog gedaan tot 2,8bar!! rechtuitstabiliteit is iets beter, maar in korte genomen bochten blijven het slechte banden..
het kartgevoel is een beetje weg.. je voelt ze rollen en piepen als een gek je ziet nu ook heel goed de sporen op het asfalt. Dit zijn zeker geen circuitbanden!!
het kartgevoel is een beetje weg.. je voelt ze rollen en piepen als een gek je ziet nu ook heel goed de sporen op het asfalt. Dit zijn zeker geen circuitbanden!!
- Bearcrow
- Leerling Mini lid

Bericht
Terugbrengen die Banden!
Beste Hans,
Dit verhaal komt me heel bekend voor.
Ik heb de laatste keer via Mini2 gezocht naar banden die goed zouden zijn.
Ik kwam toen op Michelin uit. Ik heb er 500 meter op gereden. Het leek wel een eend!
Ik ben onmiddellijk teruggegaan en heb andere banden laten monteren.
Natuurlijk was de bandenman not pleased maar hij heeft het wel gedaan.
In jouw geval zou ik het proberen en eventueel genoegen nemen met een 250 euro verlies.
Hier moet je echt geen 25000km op moeten rijden, je hebt de Mini voor fun gekocht.
Rick
Dit verhaal komt me heel bekend voor.
Ik heb de laatste keer via Mini2 gezocht naar banden die goed zouden zijn.
Ik kwam toen op Michelin uit. Ik heb er 500 meter op gereden. Het leek wel een eend!
Ik ben onmiddellijk teruggegaan en heb andere banden laten monteren.
Natuurlijk was de bandenman not pleased maar hij heeft het wel gedaan.
In jouw geval zou ik het proberen en eventueel genoegen nemen met een 250 euro verlies.
Hier moet je echt geen 25000km op moeten rijden, je hebt de Mini voor fun gekocht.
Rick
Je ziet ´t pas als je ´t door hebt
Onze sponsors