Gewoon met die banden wat donuts maken hahaha dan zijn ze zo op, of ff doorverkopen aan onze schumacher Luv2xlr8
Maar is inderdaad mooi balen, hopelijk worden de nieuwe banden wel naar je zin En ga je nog harder over zandvoort heen en gaat er 3 seconden af van plaats erbij
Het wordt wel moeilijk voor je om ze door te verkopen: 18"
Ik was eigenlijk ook van plan deze banden te nemen, maar dan in de maat 205/40/17 dat is idd een lagere wang dan de standaard runflat Pirelli's 205/45/17 maar anders worden deze banden ook te comfortabel. ik ben immers die stugheid van de runflats al gewend.
Nu bij Euromaster alle Continetals elke 2e band 50%!
Misschien toch beter 215/35 kunnen nemen.
Maaij heeft ze er ook onder zitten en op mini2.com
gaan de meesten ook over van 205/40 naar 215/35.
Toch balen, idd dan maar opgummen
Je moet die Dunlop Sport Maxx Extra Load nemen.
Ik heb het al eerder geschreven, die band vervormt in de bochten stukken minder dan de Pirelli runflats.
Ik heb de 215/40/17. Geweldige band qua afrolgeluid, grip bij droog én nat wegdek en vervorming in de bochten.
Heb de bandenspanning omhoog gedaan tot 2,8bar!! rechtuitstabiliteit is iets beter, maar in korte genomen bochten blijven het slechte banden..
het kartgevoel is een beetje weg.. je voelt ze rollen en piepen als een gek je ziet nu ook heel goed de sporen op het asfalt. Dit zijn zeker geen circuitbanden!!
Ik heb de laatste keer via Mini2 gezocht naar banden die goed zouden zijn.
Ik kwam toen op Michelin uit. Ik heb er 500 meter op gereden. Het leek wel een eend!
Ik ben onmiddellijk teruggegaan en heb andere banden laten monteren.
Natuurlijk was de bandenman not pleased maar hij heeft het wel gedaan.
In jouw geval zou ik het proberen en eventueel genoegen nemen met een 250 euro verlies.
Hier moet je echt geen 25000km op moeten rijden, je hebt de Mini voor fun gekocht.
Je heb helemaal gelijk! alleen mijn bandenman wil die banden niet meer terug nemen en hij kwam zelf met deze dingen aanzetten.. ik heb ze al op marktplaats staan.
Deal gemaakt! Er komen weer dunlop sp sport01 onder! De oude banden gaan retour.. maar hier heb ik een hoop van geleerd. (krijg alleen maar 2 nieuwe dunlops voor en mijn oude achter, dus het geintje kost me wel geld om precies te zijn 334,- euro voor 200km )
Zo, de run flats zitten er weer onder.. poepoe.. wat een verschil zeg.. heerlijk nu weet ik weer als ik over een sigaret rijdt of die met of zonder filter was
Ik las op een bandensite in amerika dat de runflat van Michelin veel beter uit de bus kwam dan de dunlop, en de mischelins waren nog goedkoper ook.
Ik heb nu toch weer voor dezelfde gekozen Dunlop SP Sport 01 DSST
Was je er echt zo ontevreden over? Ben zelf wel erg tevreden. Misschien door de ander maat. Gelukkig kon je het toch omruilen. Wel duur grapje natuurlijk. Toch maar terug naar runflats?