AB Cooper gespot Haarlemmerweg A'dam (Ossie??)

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

AB Cooper gespot Haarlemmerweg A'dam (Ossie??)

17 feb 2011, 08:55

Vanmorgen rond 7:30 stond ik ff te wachten voor het voetgangerslicht op de Haarlemmerweg in Amsterdam ter hoogte van Station Slotendijk, toen er een dikke AB Cooper voorbij kwam zetten... heb het vermoeden dat het Ossie was. Maar kon het zo gauw even niet zien omdat ik nog niet helemaal scherp was, en hem te laat op merkte... :lol:

wat een zaalige sound zit er in trouwens... :-PP
Ossie
The Calendar Guy

17 feb 2011, 18:57

Yup, that was me!

Klinkt zalig hè, de JCW pijp zonder middendemper en lekker ingebrand.
Ik zal dat wel gaan missen... nog tot volgende week vrijdag rond scheuren met deze AB. 8)
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 19:02

oke, cool :D

was wel een leuk miniclub dagje dan, vandaag ook Franklyn gespot op de Haarlemmerweg, dan wel zonder zn GP, maar met een heel vette bedrijfsbus... :s :lol:

Maar je cooper klinkt inderdaad echt heel lekker, t is overall nog steeds een heel dikke bak trouwens ;) Geniet er nog maar ff lekker van, de opvolger is ook een waardige 8) :icon_top:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 19:05

mini cabrio schreef:oke, cool :D

was wel een leuk miniclub dagje dan, vandaag ook Franklyn gespot op de Haarlemmerweg, dan wel zonder zn GP, maar met een heel vette bedrijfsbus... :s :lol:

Maar je cooper klinkt inderdaad echt heel lekker, t is overall nog steeds een heel dikke bak trouwens ;) Geniet er nog maar ff lekker van, de opvolger is ook een waardige 8) :icon_top:
Ja hoorde je dat me primastar downpipe wel 180 pk :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 19:08

:lol: wat ik hoorde was een lompe diesel, net als mijn bedrijfsbus waar ik soms nog wel eens eten mee bezorg, die minstens net zo hard weg reed bij het stoplicht als ik altijd probeer... :mrgreen:

was trouwens wel leuk, zat een beetje glazig voor me uit te staren, naar alle standaard automeuk die voorbij rijd, zie ik opeens jou zwaaien, ik denken, heee komt me bekend voor... :P OHJA.... mist alleen een dikke GP onder zn kont... :P
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 19:10

mini cabrio schreef::lol: wat ik hoorde was een lompe diesel, net als mijn bedrijfsbus waar ik soms nog wel eens eten mee bezorg, die minstens net zo hard weg reed bij het stoplicht als ik altijd probeer... :mrgreen:

was trouwens wel leuk, zat een beetje glazig voor me uit te staren, naar alle standaard automeuk die voorbij rijd, zie ik opeens jou zwaaien, ik denken, heee komt me bekend voor... :P OHJA.... mist alleen een dikke GP onder zn kont... :P
hahaha ja echt he zoooo traag is nog een automaat ook.....lkkr aftrappe dat ding nog een jaar dan komt er weer een ander.......ach ik rij ook liever in me GP
burn rubber not your soul

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 19:18

franklyn85 schreef:hahaha ja echt he zoooo traag is nog een automaat ook.....lkkr aftrappe dat ding nog een jaar dan komt er weer een ander.......ach ik rij ook liever in me GP
whaha ja inderdaad, traag zijn ze zeker, gelukkig heb ik dan nog een handgeschakelde... alhoewel je het niet echt schakelen kan noemen, maar meer roeren in een grote pan soep :s :lol: gelukkig mag ik soms ook nog wel eens met de BMW van me baas op stap :D

Aftrappen zijn die dingen inderdaad wel heel goed voor :oops: :P

Terug naar “MINI Spotting”