wat een zaalige sound zit er in trouwens...

Ja hoorde je dat me primastar downpipe wel 180 pkmini cabrio schreef:oke, cool
was wel een leuk miniclub dagje dan, vandaag ook Franklyn gespot op de Haarlemmerweg, dan wel zonder zn GP, maar met een heel vette bedrijfsbus...![]()
Maar je cooper klinkt inderdaad echt heel lekker, t is overall nog steeds een heel dikke bak trouwensGeniet er nog maar ff lekker van, de opvolger is ook een waardige
![]()
hahaha ja echt he zoooo traag is nog een automaat ook.....lkkr aftrappe dat ding nog een jaar dan komt er weer een ander.......ach ik rij ook liever in me GPmini cabrio schreef:wat ik hoorde was een lompe diesel, net als mijn bedrijfsbus waar ik soms nog wel eens eten mee bezorg, die minstens net zo hard weg reed bij het stoplicht als ik altijd probeer...
![]()
was trouwens wel leuk, zat een beetje glazig voor me uit te staren, naar alle standaard automeuk die voorbij rijd, zie ik opeens jou zwaaien, ik denken, heee komt me bekend voor...OHJA.... mist alleen een dikke GP onder zn kont...
whaha ja inderdaad, traag zijn ze zeker, gelukkig heb ik dan nog een handgeschakelde... alhoewel je het niet echt schakelen kan noemen, maar meer roeren in een grote pan soepfranklyn85 schreef:hahaha ja echt he zoooo traag is nog een automaat ook.....lkkr aftrappe dat ding nog een jaar dan komt er weer een ander.......ach ik rij ook liever in me GP
Onze sponsors