Mini Poeper Gespot!

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Coopah!
Enthousiast
Enthousiast

Mini Poeper Gespot!

17 sep 2007, 10:53

Ik reed vanmorgen achter mini poeper..op de weg van tilburg naar waalwijk.
Helaas reed ik zelf niet in een mini dus herkende hij me niet, maarjaa ik heb hem wel gespot(H)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Mini Poeper Gespot!

18 sep 2007, 02:01

Coopah! schreef:Ik reed vanmorgen achter mini poeper..op de weg van tilburg naar waalwijk.
Helaas reed ik zelf niet in een mini dus herkende hij me niet, maarjaa ik heb hem wel gespot(H)
:D Ik heb inderdaad geen MINI gezien...
Waar reed jij in? Ik heb me zit ergeren aan een auto dat niet aan de kant ging. Op die weg kun je je snelheid lekker op laten lopen, maar 's morgens laat ik 'm eerst warm draaien... de rit is daar net te kort voor.
Coopah!
Enthousiast
Enthousiast

20 sep 2007, 13:17

ik reed in een Nissan Qashqai(een oranje/rode) misschien is die je wel opgevallen maar ik reed achter je en ik zag dat je je ergerde aan die auto voor je:P voor mij reed ook iemand die niet door wou rijden....ik wou je eigenlijk inhalen maarjaa helaas sommige mensen durven niet harder dan 80:P
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 sep 2007, 10:47

Coopah! schreef:ik reed in een Nissan Qashqai(een oranje/rode) misschien is die je wel opgevallen maar ik reed achter je en ik zag dat je je ergerde aan die auto voor je:P voor mij reed ook iemand die niet door wou rijden....ik wou je eigenlijk inhalen maarjaa helaas sommige mensen durven niet harder dan 80:P
Hier staat mij nog wel iets van bij...

Terug naar “MINI Spotting”