Ik reed vanmorgen achter mini poeper..op de weg van tilburg naar waalwijk.
Helaas reed ik zelf niet in een mini dus herkende hij me niet, maarjaa ik heb hem wel gespot(H)
Mini Poeper Gespot!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb inderdaad geen MINI gezien...
Waar reed jij in? Ik heb me zit ergeren aan een auto dat niet aan de kant ging. Op die weg kun je je snelheid lekker op laten lopen, maar 's morgens laat ik 'm eerst warm draaien... de rit is daar net te kort voor.
Re: Mini Poeper Gespot!
Coopah! schreef:Ik reed vanmorgen achter mini poeper..op de weg van tilburg naar waalwijk.
Helaas reed ik zelf niet in een mini dus herkende hij me niet, maarjaa ik heb hem wel gespot(H)

Waar reed jij in? Ik heb me zit ergeren aan een auto dat niet aan de kant ging. Op die weg kun je je snelheid lekker op laten lopen, maar 's morgens laat ik 'm eerst warm draaien... de rit is daar net te kort voor.
- Coopah!
- Enthousiast
Bericht
ik reed in een Nissan Qashqai(een oranje/rode) misschien is die je wel opgevallen maar ik reed achter je en ik zag dat je je ergerde aan die auto voor je:P voor mij reed ook iemand die niet door wou rijden....ik wou je eigenlijk inhalen maarjaa helaas sommige mensen durven niet harder dan 80:P
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hier staat mij nog wel iets van bij...Coopah! schreef:ik reed in een Nissan Qashqai(een oranje/rode) misschien is die je wel opgevallen maar ik reed achter je en ik zag dat je je ergerde aan die auto voor je:P voor mij reed ook iemand die niet door wou rijden....ik wou je eigenlijk inhalen maarjaa helaas sommige mensen durven niet harder dan 80:P
Onze sponsors