Ossie schreef:en ik hoop dat deze badges nog lang blijft zitten hier in de stad.

Ossie schreef:en ik hoop dat deze badges nog lang blijft zitten hier in de stad.
Vreemd dude, heb zelf geen problem? Waar zou het aan liggen?Ossie schreef:Na een testfit de 10mm spacers er direct af geknald, wat een drama.![]()
Het is net alsof ik de auto niet meer ken, sturen als op glad ijs, piepende schijfremmen, schuren op de achterband op drempels en trillen als een idioot.![]()
Ondanks na een rit de wielen los gehad en weer kruislings aan getrokken met 140 Nm. iets verbetering met trillingen maar niet zoals zonder die krengen.
Ik hoop dat het goed gaat komen over een paar weekjes.![]()
Het is dat het noodzakelijk is want ik heb echt een hekel aan die dingen.
Heb jij bij mij wat gemerkt Walter toen je bij mij achter het stuur zat? Of ik ben het gewend/vind het normaal..wall-e schreef:spacers?
ik kreeg het ook niet voor elkaar, achter zijn ze er ook weer af....toch maar minimaal 12mm aanschaffen MET centreerringen...dat moet het verschil maken...
(ik wacht jou ervaringen wel even af)
waarom heb je ze eigen nodig Os?
Deniz die van jou rijdt zo onwijs strak, niets geen trilling ofwat dan ook.Deniz schreef:Heb jij bij mij wat gemerkt Walter toen je bij mij achter het stuur zat? Of ik ben het gewend/vind het normaal..wall-e schreef:spacers?
ik kreeg het ook niet voor elkaar, achter zijn ze er ook weer af....toch maar minimaal 12mm aanschaffen MET centreerringen...dat moet het verschil maken...
(ik wacht jou ervaringen wel even af)
waarom heb je ze eigen nodig Os?
Onze sponsors