Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 12:50

Ossie schreef:en ik hoop dat deze badges nog lang blijft zitten hier in de stad. :roll:
>) die badges staan volgens mij ook erg mooi op een witte cabrio... :lol:

:mrgreen: >)
Ossie
The Calendar Guy

21 jun 2010, 14:43

:klap
Afbeelding
Rein
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 jun 2010, 14:09

:klap x2

@ossie, heb je ze ook met telefoonstekkertjes vastgezet zoals ik?

Afbeelding
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Ossie
The Calendar Guy

22 jun 2010, 14:12

Yup, de onzichtbare manier en vast gelijmd ipv geschroefd. :wink:
Afbeelding
Rein
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 jun 2010, 14:14

Ossie schreef:en vast gelijmd ipv geschroefd. :wink:
verschil moet er zijn :bier

staat m goed hoor 8)
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 14:21

Mooie mod oss!
Ossie
The Calendar Guy

22 jun 2010, 17:32

Na een testfit de 10mm spacers er direct af geknald, wat een drama. :evil:
Het is net alsof ik de auto niet meer ken, sturen als op glad ijs, piepende schijfremmen, schuren op de achterband op drempels en trillen als een idioot. :s
Ondanks na een rit de wielen los gehad en weer kruislings aan getrokken met 140 Nm. iets verbetering met trillingen maar niet zoals zonder die krengen.

Ik hoop dat het goed gaat komen over een paar weekjes. :?
Het is dat het noodzakelijk is want ik heb echt een hekel aan die dingen.
Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 19:09

Ossie schreef:Na een testfit de 10mm spacers er direct af geknald, wat een drama. :evil:
Het is net alsof ik de auto niet meer ken, sturen als op glad ijs, piepende schijfremmen, schuren op de achterband op drempels en trillen als een idioot. :s
Ondanks na een rit de wielen los gehad en weer kruislings aan getrokken met 140 Nm. iets verbetering met trillingen maar niet zoals zonder die krengen.

Ik hoop dat het goed gaat komen over een paar weekjes. :?
Het is dat het noodzakelijk is want ik heb echt een hekel aan die dingen.
Vreemd dude, heb zelf geen problem? Waar zou het aan liggen? :?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 19:31

da's wel raar idd, want er zijn er toch een heleboel die er geen problemen mee hebben, inclusief mezelf. Mss ligt het aan de kwaliteit van de spacers ofzo (ik zeg zomaar wat hoor...) Je had wel spacers met naaf toch? Raar hoor....
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 19:39

:roll: spacers? :roll: ik kreeg het ook niet voor elkaar, achter zijn ze er ook weer af....toch maar minimaal 12mm aanschaffen MET centreerringen...dat moet het verschil maken... :? (ik wacht jou ervaringen wel even af)

waarom heb je ze eigen nodig Os?
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 19:54

wall-e schreef::roll: spacers? :roll: ik kreeg het ook niet voor elkaar, achter zijn ze er ook weer af....toch maar minimaal 12mm aanschaffen MET centreerringen...dat moet het verschil maken... :? (ik wacht jou ervaringen wel even af)

Heb jij bij mij wat gemerkt Walter toen je bij mij achter het stuur zat? Of ik ben het gewend/vind het normaal..
Ossie
The Calendar Guy

22 jun 2010, 20:11

Deze zijn met een naaf/centreerring. Misschien is het wel de kwaliteit, ik weet het echt niet. Ik zal met een micrometer de spacers gaan nameten en de volgende keer nog extra met een staalborstel de wielnaaf afschrobben, wellicht help dat. Al leek het mooi vlak te zijn.

@Walter, ik heb ze nodig omdat er een schroefset in de planning staat. :wink: Maar ja, als dit zo blijft dan zie ik er toch echt vanaf. :mad:
Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

22 jun 2010, 20:16

Sorry voor mijn kleine frustraties...
Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 20:24

Deniz schreef:
wall-e schreef::roll: spacers? :roll: ik kreeg het ook niet voor elkaar, achter zijn ze er ook weer af....toch maar minimaal 12mm aanschaffen MET centreerringen...dat moet het verschil maken... :? (ik wacht jou ervaringen wel even af)

Heb jij bij mij wat gemerkt Walter toen je bij mij achter het stuur zat? Of ik ben het gewend/vind het normaal..
Deniz die van jou rijdt zo onwijs strak, niets geen trilling ofwat dan ook.
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 20:41

Mss moet je een keer een set van Klaas proberen en kijken of 'ie dan nog steeds trilt....want ik heb ook op mijn R53 destijds 12mm spacers gehad en niks nada geen getril. Dus denk dat het of met de kwaliteit van de spacers heeft te maken of ze hebben er niet goed opgezeten....

Maar dat MOET op te lossen zijn vriend. Het kan toch niet zo zijn dat wij er wel mee kunnen rijden en jij niet...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”