Maar wat ik het aller coolste zou vinden is op dat dak iets.
Een zwarte Union Jack geplakt tot aan de dakranden kijk maar eens naar
die Grote Beurt Mini. Ik vond dat echt

Succes met je keuze je hebt iig al een hele vette bak!
Ik wilde ook de Union Jack in het zwart-wit-grijs op me dak, maar dat kon alleen als je open dak had :S dus dat werd em al niet, maar nu ben ik er ook wel helemaal vanaf gezienBlont-007 schreef:Ik vind het niet echt lelijk maar het heeft iets nodig nog.
Maar wat ik het aller coolste zou vinden is op dat dak iets.
Een zwarte Union Jack geplakt tot aan de dakranden kijk maar eens naar
die Grote Beurt Mini. Ik vond dat echt![]()
Succes met je keuze je hebt iig al een hele vette bak!
Ik heb een One he, dus een 1.4 met een Peugeot of Citroen motor erin.....Blont-007 schreef:Ik dacht dat het bij een Cooper niet errug veel uitmaakt.![]()
Ennuh dakvlag niet in wit grijs zwart, waarom niet ?
Me broer zei ook al dat het wel rendabel was, maar Coen zei dat ik er niet veel van zou merken, dus denk ff research doen hiero.Blont-007 schreef:voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!
Die dakvlag was dat bij MINI want daar kennen ze idd geen andere kleuren. Maar ik kan die vlag zo in zwart wit grijs laten maken hoor.
Dat klinkt wel heel lastig allemaalbiermagnaat schreef:Paul!
Je hebt een ongeblazen motor, chippen gaat niet veel uitmaken. Mocht je echt een paar pk willen winnen dan zou je beter voor een spruitstuk met kat vervanger kunnen gaan, denk er dan wel aan dat een kat in Nederland verplicht is, dus een race kat zou een beter idee zijn. Deze zijn dan wel erg kostbaar.
Ik denk dat een paar andere bougies, bougiekabels, een cold air intake en een spaghetti spruitstuk en chippen wel het nodige verschil gaan maken omdat de chip dan op je aanpassingen aangepast kan worden.
succes bij je keuze!
Ik denk dat er bij een R56 One niet heel veel winst te behalen valt met chippen, omdat het een motor zonder turbo is. Bij de R50 was er bij een One nog een aardige vermogensstijging haalbaar, omdat hierin een gedowngrade versie van de motor uit de Cooper lag (en m.b.v. chiptuning was de One op hetzelfde vermogen als een Cooper te brengen). Bij de R56 heeft de One een andere motor dan de Cooper (1.4 vs. 1.6).Blont-007 schreef:voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!
Ah ok dat wist ik idd niet. Weer wat geleerd!Ivo schreef:Ik denk dat er bij een R56 One niet heel veel winst te behalen valt met chippen, omdat het een motor zonder turbo is. Bij de R50 was er bij een One nog een aardige vermogensstijging haalbaar, omdat hierin een gedowngrade versie van de motor uit de Cooper lag (en m.b.v. chiptuning was de One op hetzelfde vermogen als een Cooper te brengen). Bij de R56 heeft de One een andere motor dan de Cooper (1.4 vs. 1.6).Blont-007 schreef:voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!
Dat is inderdaad ook wat ik gehoord heb, de oude One was een soort van terug getunede Cooper en dan konden ze hem gewoon terug tunen naar een Cooper, de gasklep ging bijv. maar voor 70% open bij een One.Ivo schreef:Ik denk dat er bij een R56 One niet heel veel winst te behalen valt met chippen, omdat het een motor zonder turbo is. Bij de R50 was er bij een One nog een aardige vermogensstijging haalbaar, omdat hierin een gedowngrade versie van de motor uit de Cooper lag (en m.b.v. chiptuning was de One op hetzelfde vermogen als een Cooper te brengen). Bij de R56 heeft de One een andere motor dan de Cooper (1.4 vs. 1.6).Blont-007 schreef:voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!
Onze sponsors