Paul's PW Mini One: VERKOCHT

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

30 sep 2008, 21:30

Ik vind het niet echt lelijk maar het heeft iets nodig nog.
Maar wat ik het aller coolste zou vinden is op dat dak iets.
Een zwarte Union Jack geplakt tot aan de dakranden kijk maar eens naar
die Grote Beurt Mini. Ik vond dat echt 8)

Afbeelding

Succes met je keuze je hebt iig al een hele vette bak!
DiabloPvA
Macciesluiter
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1257
Lid geworden op: 09 jun 2008, 19:12

30 sep 2008, 21:32

Blont-007 schreef:Ik vind het niet echt lelijk maar het heeft iets nodig nog.
Maar wat ik het aller coolste zou vinden is op dat dak iets.
Een zwarte Union Jack geplakt tot aan de dakranden kijk maar eens naar
die Grote Beurt Mini. Ik vond dat echt 8)

Succes met je keuze je hebt iig al een hele vette bak!
Ik wilde ook de Union Jack in het zwart-wit-grijs op me dak, maar dat kon alleen als je open dak had :S dus dat werd em al niet, maar nu ben ik er ook wel helemaal vanaf gezien

Dankje Blont :D
DiabloPvA
Macciesluiter
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1257
Lid geworden op: 09 jun 2008, 19:12

30 sep 2008, 21:34

Waarschijnlijk Aankomende Mod

Ik wil ook me motor gaan tunen bij Beek, wil dan chippen, luchtfilter en uitlaatsysteem, denken jullie dat het een beetje nut heeft, of zal ik er weinig van merken?
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

30 sep 2008, 21:43

Ik dacht dat het bij een Cooper niet errug veel uitmaakt. :?

Ennuh dakvlag niet in wit grijs zwart, waarom niet ?
DiabloPvA
Macciesluiter
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1257
Lid geworden op: 09 jun 2008, 19:12

30 sep 2008, 21:51

Blont-007 schreef:Ik dacht dat het bij een Cooper niet errug veel uitmaakt. :?

Ennuh dakvlag niet in wit grijs zwart, waarom niet ?
Ik heb een One he, dus een 1.4 met een Peugeot of Citroen motor erin.....

Zou het niet weten waarom niet, kon wel in rood-wit-blauw, maar zwart-wit-grijs kon alleen met een open dak, wat ik heel raar vind want het is alleen een kwestie van kleuren veranderen in het systeem lijkt mij, of er was te weinig vraag naar, ik zou het echt niet weten
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

30 sep 2008, 21:59

voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!

Die dakvlag was dat bij MINI want daar kennen ze idd geen andere kleuren. Maar ik kan die vlag zo in zwart wit grijs laten maken hoor. :wink:
DiabloPvA
Macciesluiter
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1257
Lid geworden op: 09 jun 2008, 19:12

30 sep 2008, 22:01

Blont-007 schreef:voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!

Die dakvlag was dat bij MINI want daar kennen ze idd geen andere kleuren. Maar ik kan die vlag zo in zwart wit grijs laten maken hoor. :wink:
Me broer zei ook al dat het wel rendabel was, maar Coen zei dat ik er niet veel van zou merken, dus denk ff research doen hiero.

Ja was bij Mini, het oude model kon het wel maar bij de R56 niet, omdat die een ander dak heeft. Ja ik weet dat ik ze zo kan laten maken, maar ben van het idee afgestapt, en het is me ook wel door meerdere mensen afgeraden, omdat ze clean mooier vinden.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

30 sep 2008, 22:03

Hahaha jah als je er zelf niet meer achter staat niet doen!
Ik heb nog wel een vet idee mss vind je dat wel iets, ff fotootje zoeken
DiabloPvA
Macciesluiter
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1257
Lid geworden op: 09 jun 2008, 19:12

30 sep 2008, 22:04

kom maar op met je ideeen :D
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

30 sep 2008, 22:09

Paul!

Je hebt een ongeblazen motor, chippen gaat niet veel uitmaken. Mocht je echt een paar pk willen winnen dan zou je beter voor een spruitstuk met kat vervanger kunnen gaan, denk er dan wel aan dat een kat in Nederland verplicht is, dus een race kat zou een beter idee zijn. Deze zijn dan wel erg kostbaar.

Ik denk dat een paar andere bougies, bougiekabels, een cold air intake en een spaghetti spruitstuk en chippen wel het nodige verschil gaan maken omdat de chip dan op je aanpassingen aangepast kan worden.

succes bij je keuze!
DiabloPvA
Macciesluiter
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1257
Lid geworden op: 09 jun 2008, 19:12

30 sep 2008, 22:13

biermagnaat schreef:Paul!

Je hebt een ongeblazen motor, chippen gaat niet veel uitmaken. Mocht je echt een paar pk willen winnen dan zou je beter voor een spruitstuk met kat vervanger kunnen gaan, denk er dan wel aan dat een kat in Nederland verplicht is, dus een race kat zou een beter idee zijn. Deze zijn dan wel erg kostbaar.

Ik denk dat een paar andere bougies, bougiekabels, een cold air intake en een spaghetti spruitstuk en chippen wel het nodige verschil gaan maken omdat de chip dan op je aanpassingen aangepast kan worden.

succes bij je keuze!
Dat klinkt wel heel lastig allemaal :P En denk ook wel dat ik dan heel veel geld kwijt ben... Ik hoop dat er nog meer mensen zijn met ideeen voor een One, en dan beslis ik wat ik ga doen, bedankt in ieder geval biermagnaat

Beek heeft ook nog nooit een One gehad dus ze wisten nog niet wat ze ermee konden, maar ga dan wel is langs bij ze om te kijken wat ze allemaal kunnen
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

30 sep 2008, 22:13

Blont-007 schreef:voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!
Ik denk dat er bij een R56 One niet heel veel winst te behalen valt met chippen, omdat het een motor zonder turbo is. Bij de R50 was er bij een One nog een aardige vermogensstijging haalbaar, omdat hierin een gedowngrade versie van de motor uit de Cooper lag (en m.b.v. chiptuning was de One op hetzelfde vermogen als een Cooper te brengen). Bij de R56 heeft de One een andere motor dan de Cooper (1.4 vs. 1.6).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

30 sep 2008, 22:16

Ivo schreef:
Blont-007 schreef:voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!
Ik denk dat er bij een R56 One niet heel veel winst te behalen valt met chippen, omdat het een motor zonder turbo is. Bij de R50 was er bij een One nog een aardige vermogensstijging haalbaar, omdat hierin een gedowngrade versie van de motor uit de Cooper lag (en m.b.v. chiptuning was de One op hetzelfde vermogen als een Cooper te brengen). Bij de R56 heeft de One een andere motor dan de Cooper (1.4 vs. 1.6).
Ah ok dat wist ik idd niet. Weer wat geleerd! :lol:
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

30 sep 2008, 22:16

DiabloPvA schreef:kom maar op met je ideeen :D

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 30 sep 2008, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
DiabloPvA
Macciesluiter
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1257
Lid geworden op: 09 jun 2008, 19:12

30 sep 2008, 22:16

Ivo schreef:
Blont-007 schreef:voor een One is het wel rendabel hoor, dat zou ik zeker doen!
Ik denk dat er bij een R56 One niet heel veel winst te behalen valt met chippen, omdat het een motor zonder turbo is. Bij de R50 was er bij een One nog een aardige vermogensstijging haalbaar, omdat hierin een gedowngrade versie van de motor uit de Cooper lag (en m.b.v. chiptuning was de One op hetzelfde vermogen als een Cooper te brengen). Bij de R56 heeft de One een andere motor dan de Cooper (1.4 vs. 1.6).
Dat is inderdaad ook wat ik gehoord heb, de oude One was een soort van terug getunede Cooper en dan konden ze hem gewoon terug tunen naar een Cooper, de gasklep ging bijv. maar voor 70% open bij een One.

Terug naar “Show your ride”