Welke parts had je nodig om dat opbergvakje te realiseren?mrbubbels schreef:Vandaag het opbergvakje bij Adriaan thuis bij mij erin gezet , nou ik moet zeggen je wordt inderdaad handig in het losmaken van allerlei onderdelen van je dashboard, en het is makkelijker als je het al een keer gedaan hebt en dan ook nog bij een ander![]()
maar Adriaan kennende is ie heel voor zichtig te werk gegaan (ja ik was er ook bij hé) maare met een klein uurtje en 2 bakken koffie zit het vakje erin en je ziet er niets van top klusje maar weer, Adriaan bedankt man ik vergeef het je dat je het vorige week niet bij je had
![]()
en het was mooi weer.
Top maar weer, nog even wachten op de spuiter uit Montfoort om de spoiler er op te zetten en dan zijn er toch weer ongemerkt 2 modjes erbij geklust.
Hans
Ik zal eens rondsnuffelen op realoem.com…mrbubbels schreef:Ja wat heb je nodig???? om te beginnen een opbergvakje met afdekpaneeltjes (links en rechts) (da's wel handig) hetzij via de (st)dealer of van een miniclub lid die hem weg wil doen ivm andere dashboard-panelen.
Dan op zoek naar andere dashboard paneel (panelen!) aangezien degene op het opbergvakje wat dunner is en er opgeschroefd word.(of via de dealer en je kan dan kiezen).
Dan een uurtje tijd uitzoeken en een clublid die dit al een keer gedaan heeft.
Bubbels
Onze sponsors