mrbubbels Pure Silver One 2011

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 feb 2011, 18:48

Veel beter zo! :icon_top: Ik snap ook niet dat ze zo'n zilveren MINI spiegelkappen en een grille in PW geven. Bij veel kleuren staat het prima, maar PW met zilver gaat echt niet samen. :{
Afbeelding
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

one pw

19 feb 2011, 19:56

ja ik weet het wel, want zo hebben we /ze gelijk in de gaten dat dit een new Mini 0ne MINIMALIST is en kan je je eigen onderscheiden van de rest volgens de verkoper(s) net als een cooper s , R55 / R56 enz.enz.
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 feb 2011, 20:10

staat goed hans!!!

lekker bezig al 8)
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

opbergvakje

02 apr 2011, 23:24

Vandaag het opbergvakje bij Adriaan thuis bij mij erin gezet , nou ik moet zeggen je wordt inderdaad handig in het losmaken van allerlei onderdelen van je dashboard, en het is makkelijker als je het al een keer gedaan hebt en dan ook nog bij een ander >) >) maar Adriaan kennende is ie heel voor zichtig te werk gegaan (ja ik was er ook bij hé) maare met een klein uurtje en 2 bakken koffie zit het vakje erin en je ziet er niets van top klusje maar weer, Adriaan bedankt man ik vergeef het je dat je het vorige week niet bij je had :klap :zwaai en het was mooi weer.
Top maar weer, nog even wachten op de spuiter uit Montfoort om de spoiler er op te zetten en dan zijn er toch weer ongemerkt 2 modjes erbij geklust.

Hans
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door mrbubbels op 10 apr 2011, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2011, 21:28

Haha mooi verhaal Hans. Was gezellig!

Hoe was het bij carclean trouwens?
Afbeelding
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

vakje

03 apr 2011, 22:20

was inderdaad gezellig, ook zo huiselijk met het strijken in de garage :) erbij, al heb jij het meeste gedaanom het vakje erin te bouwen, enne dat carclean is voor mij carcleun geworden aangezien ik er bijna was kon ik naar huis omdat mijn vijver leegliep en mijn vrouw die in alle staten was (samen met de buren) dus helaas ben ik niet geweest, maar dat komt de volgende keer wel enne de vijver weer gemaakt..... en is weer vol (pomp werkte niet goed)

hans
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

Badgeholder

10 apr 2011, 11:39

En ach het is mooi weer en je hebt nog tijd ....ja dan ga je nog wat knutselen :yeah
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hup de badgeholder erop gezet, aangezien ik nog een gril heb met lamellen moest ik wat verlengen dus ik heb simpel de schroefhulzen van het deurbeslag gebruikt gaat perfect, ik moest ook nog een gaatje uitboren anders past het net niet maar het zit, en nu nog hier en daar wat magneten scoren.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: opbergvakje

10 apr 2011, 17:13

mrbubbels schreef:Vandaag het opbergvakje bij Adriaan thuis bij mij erin gezet , nou ik moet zeggen je wordt inderdaad handig in het losmaken van allerlei onderdelen van je dashboard, en het is makkelijker als je het al een keer gedaan hebt en dan ook nog bij een ander >) >) maar Adriaan kennende is ie heel voor zichtig te werk gegaan (ja ik was er ook bij hé) maare met een klein uurtje en 2 bakken koffie zit het vakje erin en je ziet er niets van top klusje maar weer, Adriaan bedankt man ik vergeef het je dat je het vorige week niet bij je had :klap :zwaai en het was mooi weer.
Top maar weer, nog even wachten op de spuiter uit Montfoort om de spoiler er op te zetten en dan zijn er toch weer ongemerkt 2 modjes erbij geklust.

Hans
Afbeelding

Afbeelding
Welke parts had je nodig om dat opbergvakje te realiseren?
Ziet er uit als een must-mod voor mij !!
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

opbergvakje

10 apr 2011, 17:43

Ja wat heb je nodig???? om te beginnen een opbergvakje met afdekpaneeltjes (links en rechts) (da's wel handig) hetzij via de (st)dealer of van een miniclub lid die hem weg wil doen ivm andere dashboard-panelen.

Dan op zoek naar andere dashboard paneel (panelen!) aangezien degene op het opbergvakje wat dunner is en er opgeschroefd word.(of via de dealer en je kan dan kiezen).

Dan een uurtje tijd uitzoeken en een clublid die dit al een keer gedaan heeft.

Bubbels
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: opbergvakje

10 apr 2011, 19:01

mrbubbels schreef:Ja wat heb je nodig???? om te beginnen een opbergvakje met afdekpaneeltjes (links en rechts) (da's wel handig) hetzij via de (st)dealer of van een miniclub lid die hem weg wil doen ivm andere dashboard-panelen.

Dan op zoek naar andere dashboard paneel (panelen!) aangezien degene op het opbergvakje wat dunner is en er opgeschroefd word.(of via de dealer en je kan dan kiezen).

Dan een uurtje tijd uitzoeken en een clublid die dit al een keer gedaan heeft.

Bubbels
Ik zal eens rondsnuffelen op realoem.com…
Thnx !!
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

vakje

10 apr 2011, 20:35

En anders wil ik uiteraard wel helpen hoor als je het vakje hebt.

Hans
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 apr 2011, 19:04

Volgens mij zag ik jouw zondag avond op de utrechtse weg richting laagraven... Zag een grijze mini in het donker met blauwe leds :P Ik reed richting Houten.
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

spot

11 apr 2011, 19:44

als het rond 10.45 uur is dan kan het kloppen (was vrouwlief op weg naar de nachtdienst ziekenhuis)

oe was het een andere tijd?

Hans
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2011, 20:06

Jaaa Adriaan kan goed koffie leuten! :mrgreen:

Nee zonder gein, prima handige mod! Kunt nooit genoeg bergruimte hebben..elk vakje is mooi meegenomen !!! :D
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: spot

11 apr 2011, 20:22

mrbubbels schreef:als het rond 10.45 uur is dan kan het kloppen (was vrouwlief op weg naar de nachtdienst ziekenhuis)

oe was het een andere tijd?

Hans
Nee klopt was rond die tijd :)

Terug naar “Show your ride”