Dave's GP1 Turbo

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Baseman
Wingman
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08
Nederland

Re: Dave's GP1 Turbo

18 sep 2016, 09:11

Gave plannen weer Davy :-))
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Dave's GP1 Turbo

18 sep 2016, 13:02

wow wat een apparaat zeg Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

huidige wielen staan heel erg mooi.

Heb deze foto ff gepost op Autojunk Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door speedy op 18 sep 2016, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Dave's GP1 Turbo

18 sep 2016, 13:37

Nondeju wat een plannen weer zeg!
Blijft ook maar gaan zo'n project. Ben blij dat ik het al een tijdje bij poetsen van t hok kan houden (als ik daar al de tijd voor vind...) haha

Blijft fijn dit te volgen. Denk het enige echte project van dit forum
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: Dave's GP1 Turbo

18 sep 2016, 23:04

Foto is overigens niet bewerkt Daiel.. GP spuugt echte vlammen ipv de babydingetjes die je her en der ziet.. ;)

Doel van alle plannen is om de GP nog beter te laten draaien, efficiënter en wat meer vermogen uit het 1600 blokje te persen. Twinscroll ipv Singlescroll omdat het sneller spoelt en dus nog eerder op max boost komt. Ik zou denken dat 450 pk en een nog mooiere curve makkelijk te halen zijn, en god weet wat nog meer. Het is ook meer een project geworden om wat grenzen te verleggen, al heb ik geen dragrace aspiraties en drang om bijv 800 pk te halen.
Beetle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: s-Heerenhoek
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2011, 23:06

Re: Dave's GP1 Turbo

19 sep 2016, 09:15

Dave, heb jij een link naar de uitdraai van je andere project?

Edit: nevermind, gevonden!

Dit is met de EFR6258 .64AR?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Dave's GP1 Turbo

19 sep 2016, 09:30

Daveke schreef:Foto is overigens niet bewerkt Daiel.. GP spuugt echte vlammen ipv de babydingetjes die je her en der ziet.. ;)

Doel van alle plannen is om de GP nog beter te laten draaien, efficiënter en wat meer vermogen uit het 1600 blokje te persen. Twinscroll ipv Singlescroll omdat het sneller spoelt en dus nog eerder op max boost komt. Ik zou denken dat 450 pk en een nog mooiere curve makkelijk te halen zijn, en god weet wat nog meer. Het is ook meer een project geworden om wat grenzen te verleggen, al heb ik geen dragrace aspiraties en drang om bijv 800 pk te halen.

AfbeeldingAfbeelding
wil ik wel is in het echt zien Afbeelding
http://www.autojunk.nl/2016/09/mini-gp-178847



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: Dave's GP1 Turbo

19 sep 2016, 18:58

Beetle schreef:Dave, heb jij een link naar de uitdraai van je andere project?

Edit: nevermind, gevonden!

Dit is met de EFR6258 .64AR?
Huidige setup wel ja; nieuwe wordt een nog nader te bepalen Garrett GBT Twinscroll
Beetle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: s-Heerenhoek
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2011, 23:06

Re: Dave's GP1 Turbo

19 sep 2016, 23:18

En waarom geen 0.80 ar twinscroll behuizing voor de EFR?
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: Dave's GP1 Turbo

20 sep 2016, 00:45

Omdat ik sowieso een nieuw spruitstuk nodig heb, en over wil stappen op V-Band aansluiting.
De GBT is nog een pak beter dan een HTA, en die was al serieus goed. Daarnaast doet 1320 meer met Garrett dan EFR's dus meer in hun kenniszone
Beetle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: s-Heerenhoek
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2011, 23:06

Re: Dave's GP1 Turbo

20 sep 2016, 04:33

Heb jij een link naar zo'n GTB turbo?

Terug naar “Show your ride”