Dave's GP1 Turbo
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Dave's GP1 Turbo
Nondeju wat een plannen weer zeg!
Blijft ook maar gaan zo'n project. Ben blij dat ik het al een tijdje bij poetsen van t hok kan houden (als ik daar al de tijd voor vind...) haha
Blijft fijn dit te volgen. Denk het enige echte project van dit forum
Blijft ook maar gaan zo'n project. Ben blij dat ik het al een tijdje bij poetsen van t hok kan houden (als ik daar al de tijd voor vind...) haha
Blijft fijn dit te volgen. Denk het enige echte project van dit forum
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Foto is overigens niet bewerkt Daiel.. GP spuugt echte vlammen ipv de babydingetjes die je her en der ziet.. 
Doel van alle plannen is om de GP nog beter te laten draaien, efficiënter en wat meer vermogen uit het 1600 blokje te persen. Twinscroll ipv Singlescroll omdat het sneller spoelt en dus nog eerder op max boost komt. Ik zou denken dat 450 pk en een nog mooiere curve makkelijk te halen zijn, en god weet wat nog meer. Het is ook meer een project geworden om wat grenzen te verleggen, al heb ik geen dragrace aspiraties en drang om bijv 800 pk te halen.

Doel van alle plannen is om de GP nog beter te laten draaien, efficiënter en wat meer vermogen uit het 1600 blokje te persen. Twinscroll ipv Singlescroll omdat het sneller spoelt en dus nog eerder op max boost komt. Ik zou denken dat 450 pk en een nog mooiere curve makkelijk te halen zijn, en god weet wat nog meer. Het is ook meer een project geworden om wat grenzen te verleggen, al heb ik geen dragrace aspiraties en drang om bijv 800 pk te halen.
- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Dave, heb jij een link naar de uitdraai van je andere project?
Edit: nevermind, gevonden!
Dit is met de EFR6258 .64AR?
- speedy
- NMC Legend
Bericht

wil ik wel is in het echt zien
http://www.autojunk.nl/2016/09/mini-gp-178847
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daveke schreef:Foto is overigens niet bewerkt Daiel.. GP spuugt echte vlammen ipv de babydingetjes die je her en der ziet..

wil ik wel is in het echt zien

http://www.autojunk.nl/2016/09/mini-gp-178847
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Huidige setup wel ja; nieuwe wordt een nog nader te bepalen Garrett GBT TwinscrollBeetle schreef:Dave, heb jij een link naar de uitdraai van je andere project?
- Beetle
- Mod virus alert!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Omdat ik sowieso een nieuw spruitstuk nodig heb, en over wil stappen op V-Band aansluiting.
De GBT is nog een pak beter dan een HTA, en die was al serieus goed. Daarnaast doet 1320 meer met Garrett dan EFR's dus meer in hun kenniszone
De GBT is nog een pak beter dan een HTA, en die was al serieus goed. Daarnaast doet 1320 meer met Garrett dan EFR's dus meer in hun kenniszone
- Beetle
- Mod virus alert!
Onze sponsors