Dat zijn wel zo'n beetje 'the usual suspects'. Brandstoffilter al eens vervangen?
Dennis R53 Checkmate. Van R53 ---> R52S!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Dennis R53 Checkmate "Airtec IC en onderhoud''
- DennisR53
- 4 op een rij!
Bericht
Heb zelfs de veer van de bypass valve wat strakker gemaakt. Misschien eens andere bougies proberen. Heb nu al enige tijd de br8es.
Re: Dennis R53 Checkmate "Airtec IC en onderhoud''
Dat dacht ik inderdaad ook. Brandstof filter heb ik in Juli gedaan tijdens de grote beurt. Ook dat gaf geen verschil.MartijnGizmo schreef: ↑22 feb 2019, 16:53Dat zijn wel zo'n beetje 'the usual suspects'. Brandstoffilter al eens vervangen?
Heb zelfs de veer van de bypass valve wat strakker gemaakt. Misschien eens andere bougies proberen. Heb nu al enige tijd de br8es.
- DennisR53
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Dennis R53 Checkmate
Weer tijd voor een kleine update.
Allereerst de mini weer een klein beetje verder ''ontchromed''
De deurhendels zijn inmiddels ook zwart geworden:)

Verder ben ik totaal niet van de stickertuning, echter vond ik deze wel erg grappig.
mocht ik hem een keer beu zijn dan gaat hij er net zo snel weer vanaf, maar voor nu blijft ie even zitten:D

Gisteren een lekker tourtje gaan maken door het limburgse heuvelland/Belgie/Duitsland totdat er een plof uit de motor kwam en een heel vreemd tikkend geluid bleef.
Gelijk gestopt en gekeken wat er aan de hand was, bleek de bougie van cilinder 2 volledig los gekomen te zijn! daarnaast bougiekabel van cilinder 1 kapot getrokken maar gelukkig had ik thuis nog reserve onderdelen liggen. Bougie gelijk vervangen en goed vast gezet en het probleem was gelukkig weer verholpen.
Iemand een idee hoe het kan dat een bougie zomaar los trilt? ik heb ze nu vast gezet op 28NM.

Allereerst de mini weer een klein beetje verder ''ontchromed''
De deurhendels zijn inmiddels ook zwart geworden:)

Verder ben ik totaal niet van de stickertuning, echter vond ik deze wel erg grappig.
mocht ik hem een keer beu zijn dan gaat hij er net zo snel weer vanaf, maar voor nu blijft ie even zitten:D

Gisteren een lekker tourtje gaan maken door het limburgse heuvelland/Belgie/Duitsland totdat er een plof uit de motor kwam en een heel vreemd tikkend geluid bleef.
Gelijk gestopt en gekeken wat er aan de hand was, bleek de bougie van cilinder 2 volledig los gekomen te zijn! daarnaast bougiekabel van cilinder 1 kapot getrokken maar gelukkig had ik thuis nog reserve onderdelen liggen. Bougie gelijk vervangen en goed vast gezet en het probleem was gelukkig weer verholpen.
Iemand een idee hoe het kan dat een bougie zomaar los trilt? ik heb ze nu vast gezet op 28NM.

- GoRoel
- One wheel wonder
Bericht
Goed bezig! Ziet er netjes uit deze wagen. Had je de bougie voorheen ook op 28nm aangedaaid?
#KeepOnModding
- DennisR53
- 4 op een rij!
Bericht
Thanks!
Volgns mij zijn ze de laatste keer niet goed op moment vast gezet waardoor deze is los getrilt.
Vandaag een draadbus laten plaatsen en werkt weer prima gelukkig.
Volgns mij zijn ze de laatste keer niet goed op moment vast gezet waardoor deze is los getrilt.
Vandaag een draadbus laten plaatsen en werkt weer prima gelukkig.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen vrijdag heb ik de MINI tijdens de Apeldoorn meeting weer even in real life bekeken en hij staat er werkelijk prachtig bij Dennis.
Tot snel weer
Tot snel weer

- DennisR53
- 4 op een rij!
Bericht
Helaas na 3 jaar deze beauty, met pijn in mijn hart, verkocht en iets groters voor in de plaats gekomen.
Ontzettend veel plezier van deze auto gehad en veel mooie momenten meegemaakt bij deze club!
Of ik hem mis, jazeker! Maar ik heb er een geweldige tijd mee beleefd en iets moois voor terug gekregen.
Daarnaast zal er weer een motor als hobby voor terug komen.
Om het af te leren nog een laatste mooie foto die ik heb gemaakt van de Mini:

Ik blijf hier zeker het forum volgen en bekijken!
Ontzettend veel plezier van deze auto gehad en veel mooie momenten meegemaakt bij deze club!
Of ik hem mis, jazeker! Maar ik heb er een geweldige tijd mee beleefd en iets moois voor terug gekregen.
Daarnaast zal er weer een motor als hobby voor terug komen.
Om het af te leren nog een laatste mooie foto die ik heb gemaakt van de Mini:

Ik blijf hier zeker het forum volgen en bekijken!
- DennisR53
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Dennis R53 Checkmate. Verkocht!
Spoiler alert!
Klein tipje van de sluier, I’ll be back soon!
Klein tipje van de sluier, I’ll be back soon!

- robertok
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht Mijn R53 JCW -SYR

Re: Dennis R53 Checkmate. Spoiler alert!
Ja heeft Jevin je zo ver gekregen hem terug te kopen ? 
^Robbert

^Robbert

- DennisR53
- 4 op een rij!
Bericht
Nope, je moet nooit terug gaan naar je oude liefde is me altijd gezegt

- robertok
- Be Mini
- Contacteer:
- MaikR53
- Be Mini
Bericht
Ben benieuwd wat er gaan komen! Wel weer een Supercharged MINI of wordt het een Turbo?
- DennisR53
- 4 op een rij!
Bericht
Wellicht hebben sommige het al op FB gezien, maar sinds afgelopen weekend hebben we een R52S gekocht
Het gemis van de MINI was toch groter dan verwacht, dus hebben we besloten een Cabrio te kopen.
Het is wederom een Astro Black Cooper S geworden, heeft pas 84dkm gelopen, van 2e eigenaar met alle opties erop.
Wel wat veel chrome, dus dat zal als eerste aangepakt gaan worden

Let the summer begin

Het gemis van de MINI was toch groter dan verwacht, dus hebben we besloten een Cabrio te kopen.
Het is wederom een Astro Black Cooper S geworden, heeft pas 84dkm gelopen, van 2e eigenaar met alle opties erop.
Wel wat veel chrome, dus dat zal als eerste aangepakt gaan worden

Let the summer begin

- MiniBar
- One wheel wonder
Bericht
Re: Dennis R53 Checkmate. Van R53 ---> R52S!
Gefeliciteerd! Mooie bolide!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Buur
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Dennis R53 Checkmate. Van R53 ---> R52S!
Strak wagentje hoor, ziet er goed uit! Chrome hoort erbij, ik vind het niet misstaan maar smaken verschillen gelukkig...! 

Onze sponsors