Een beetje regen is toch niet zo erg.
Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Nijmegen
Bericht
HULP GEVRAAGD:
Koelvloeistof netjes bijgevuld en ontlucht.
Maar:
1. Bij kachel van LOW naar 16gr en hoger alleen maar rook uit de kachel.
2. Mat bestuurderskant doorweekt van de koelvloeistof.
3. Een heel spoor koelvloeistoflekkage rechts van het midden ter hoogte van middenconsole..
HELP!!!
Koelvloeistof netjes bijgevuld en ontlucht.
Maar:
1. Bij kachel van LOW naar 16gr en hoger alleen maar rook uit de kachel.
2. Mat bestuurderskant doorweekt van de koelvloeistof.
3. Een heel spoor koelvloeistoflekkage rechts van het midden ter hoogte van middenconsole..
HELP!!!
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
- Locatie: Breda
Bericht
Nog steeds lekkage.. misschien een slangklem niet goed vast?
edit: in de war met ander topic waarbij de kachelradiateur net was vervangen
Succes, echt klote!!
edit: in de war met ander topic waarbij de kachelradiateur net was vervangen
Succes, echt klote!!
Laatst gewijzigd door Dennisvdh op 08 okt 2012, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Nijmegen
Bericht
Slang ga ik zo kijken.. super bedankt...
Waar zit die gekke kachelradiateur ergens. Zit dat toevallig boven het uitlaatspruitstuk?
Waar zit die gekke kachelradiateur ergens. Zit dat toevallig boven het uitlaatspruitstuk?
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- cooperke s
- Bijna verslaafd

- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
Is een foto van mij waar op te zien is dat ik een bypass heb gemaakt.Maw geen kachel meer in de auto lol,nog steeds niet.
Zijn dezelfde symptomen die ik had,dus 99% zeker dat je een lek hebt in de kachelradiator,als je naast het gaspedaal de zwarte plaat verwijdert(4 vijsjes denk ik,tis lang geleden
dan ga je de 2 buisjes (in en uitgang van de radiator) zien.De verdamper zit in de plastic behuizing in je midden console.
Btw,gooi het tapijt eruit want het is helemaal door drengt met koelvloeistof,krijg je er NOOIT meer uit! Is bij mij nu ongeveer 2,5 jaar geleden.Zit nog steeds van die brol in.Er komen nu alu platen in voor de voetjes dus weg met het tapijt :-).
Veel succes!
T.
Zijn dezelfde symptomen die ik had,dus 99% zeker dat je een lek hebt in de kachelradiator,als je naast het gaspedaal de zwarte plaat verwijdert(4 vijsjes denk ik,tis lang geleden
Btw,gooi het tapijt eruit want het is helemaal door drengt met koelvloeistof,krijg je er NOOIT meer uit! Is bij mij nu ongeveer 2,5 jaar geleden.Zit nog steeds van die brol in.Er komen nu alu platen in voor de voetjes dus weg met het tapijt :-).
Veel succes!
T.
- cooperke s
- Bijna verslaafd

- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
Btw is eigenlijk heel goed te zien waar de kachel zich bevindt,die zit in het zwarte open gat dat je op de foto ziet.
De klemmen zijn een pita,dus vandaar veel succes ermee!
T.
De klemmen zijn een pita,dus vandaar veel succes ermee!
T.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Nijmegen
Bericht
Inderdaad mannen. Het is de kachelradiateur. Krijg het laatste torx-boutje van de afdekkap niet los boven het gaspedaal. Kom er heel moeilijk bij. Morgen even met een smal tooltje van Richard proberen. Hij drupt behoorlijk. Elke seconde komt er een druppel en dan staat er nog niet eens druk op.
Moet er verder niet nog meer los gemaakt te worden dan die slangenklemmen op de radiateur? Kun je 'm er dan zo uitschuiven richting pedalen of moet er nog meer los van het middenconsole. De verdamper kan denk ik ook blijven zitten he?
Alvast super bedankt. Moet binnen een paar dagen weer rijdend zijn ivm de zuid-holland rit..
Moet er verder niet nog meer los gemaakt te worden dan die slangenklemmen op de radiateur? Kun je 'm er dan zo uitschuiven richting pedalen of moet er nog meer los van het middenconsole. De verdamper kan denk ik ook blijven zitten he?
Alvast super bedankt. Moet binnen een paar dagen weer rijdend zijn ivm de zuid-holland rit..
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
- cooperke s
- Bijna verslaafd

- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
Gewoon de klemmen los op de verdamper/radiateur hoe je het ook mag noemen en je schuift hem eruit.Dacht wel dat er nog enkele voor de verdamper zitten aan de opening(om hem in de zwarte gleuf te houden 
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Locatie: heemskerk
Onze sponsors
















