Is een foto van mij waar op te zien is dat ik een bypass heb gemaakt.Maw geen kachel meer in de auto lol,nog steeds niet.
Zijn dezelfde symptomen die ik had,dus 99% zeker dat je een lek hebt in de kachelradiator,als je naast het gaspedaal de zwarte plaat verwijdert(4 vijsjes denk ik,tis lang geleden dan ga je de 2 buisjes (in en uitgang van de radiator) zien.De verdamper zit in de plastic behuizing in je midden console.
Btw,gooi het tapijt eruit want het is helemaal door drengt met koelvloeistof,krijg je er NOOIT meer uit! Is bij mij nu ongeveer 2,5 jaar geleden.Zit nog steeds van die brol in.Er komen nu alu platen in voor de voetjes dus weg met het tapijt :-).
Inderdaad mannen. Het is de kachelradiateur. Krijg het laatste torx-boutje van de afdekkap niet los boven het gaspedaal. Kom er heel moeilijk bij. Morgen even met een smal tooltje van Richard proberen. Hij drupt behoorlijk. Elke seconde komt er een druppel en dan staat er nog niet eens druk op.
Moet er verder niet nog meer los gemaakt te worden dan die slangenklemmen op de radiateur? Kun je 'm er dan zo uitschuiven richting pedalen of moet er nog meer los van het middenconsole. De verdamper kan denk ik ook blijven zitten he?
Alvast super bedankt. Moet binnen een paar dagen weer rijdend zijn ivm de zuid-holland rit..
Gewoon de klemmen los op de verdamper/radiateur hoe je het ook mag noemen en je schuift hem eruit.Dacht wel dat er nog enkele voor de verdamper zitten aan de opening(om hem in de zwarte gleuf te houden