Dat lipje hangt er om te schurenKim Cooper schreef:Thnx, @Fred; Hier in de buurt red ik het net om de drempels te nemen, heb nu al dat ie af en toe aanloopt op wat drempels.

Ja maar het is niet alleen de lip die je raakt heFred schreef:Dat lipje hangt er om te schurenKim Cooper schreef:Thnx, @Fred; Hier in de buurt red ik het net om de drempels te nemen, heb nu al dat ie af en toe aanloopt op wat drempels., drempels zijn er hier ook in overvloed, geen last van
.
Keep us posted! Ik hou zeker je topic in de gaten. Ben benieuwd naar de resultaten.Mini Poeper schreef:Vanaf eerste week dat auto op kenteken stond strutbraces.
Eigenlijk nooit last van, ook niet in de afgelopen maand sinds ik -30mm Koni veren heb gemonteerd. Misschien dat dit anders wordt als standaard schokbrekers zijn vervangen voor SS+ schokbrekers (-20mm), dan is 'ie theoretisch 50mm gezakt.
Er is namelijk een schokbreker lek. Het onaangename met het aangename maar combineren.
Zo bijzonder is m'n wagen niet hoor.Fred schreef:Keep us posted! Ik hou zeker je topic in de gaten. Ben benieuwd naar de resultaten.Mini Poeper schreef:Vanaf eerste week dat auto op kenteken stond strutbraces.
Eigenlijk nooit last van, ook niet in de afgelopen maand sinds ik -30mm Koni veren heb gemonteerd. Misschien dat dit anders wordt als standaard schokbrekers zijn vervangen voor SS+ schokbrekers (-20mm), dan is 'ie theoretisch 50mm gezakt.
Er is namelijk een schokbreker lek. Het onaangename met het aangename maar combineren.
Mijn excuus, heb vergeten er bij te zetten dat dit niet het geval is. De radiateur ziet er uit als nieuw en is verder niks aan te zien. De lekkage zit rechtsonder in de radiateur, dus achter de airco-radiateur.peter schreef:Als je pech heb kan je na 1.000km al een steentje of iets dergelijks doorheen gaan. Je weet maar nooit hoe het kan gebeuren...
Onze sponsors