Dat lipje hangt er om te schurenKim Cooper schreef:Thnx, @Fred; Hier in de buurt red ik het net om de drempels te nemen, heb nu al dat ie af en toe aanloopt op wat drempels.
Kim z'n Cooper - Wheels
- Fred
- Volledig MINI minded!

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
ik raak mn strut nog al eens en ik ben niet eens verlaagd
Greetz BigD
Ja maar het is niet alleen de lip die je raakt heFred schreef:Dat lipje hangt er om te schurenKim Cooper schreef:Thnx, @Fred; Hier in de buurt red ik het net om de drempels te nemen, heb nu al dat ie af en toe aanloopt op wat drempels., drempels zijn er hier ook in overvloed, geen last van
.
Greetz BigD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Vanaf eerste week dat auto op kenteken stond strutbraces.
Eigenlijk nooit last van, ook niet in de afgelopen maand sinds ik -30mm Koni veren heb gemonteerd. Misschien dat dit anders wordt als standaard schokbrekers zijn vervangen voor SS+ schokbrekers (-20mm), dan is 'ie theoretisch 50mm gezakt.
Er is namelijk een schokbreker lek. Het onaangename met het aangename maar combineren.
Eigenlijk nooit last van, ook niet in de afgelopen maand sinds ik -30mm Koni veren heb gemonteerd. Misschien dat dit anders wordt als standaard schokbrekers zijn vervangen voor SS+ schokbrekers (-20mm), dan is 'ie theoretisch 50mm gezakt.
Er is namelijk een schokbreker lek. Het onaangename met het aangename maar combineren.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Mooi weertje, mooie Cooper, mooie foto's.
Klein stukkie omlaag kan toch wel Kim, maakt hem dan super vet.
(@ IVO: TBL heeft nog de Motor on Coentje, en Oxford look !! Moet nodig in bad)
Klein stukkie omlaag kan toch wel Kim, maakt hem dan super vet.
(@ IVO: TBL heeft nog de Motor on Coentje, en Oxford look !! Moet nodig in bad)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Keep us posted! Ik hou zeker je topic in de gaten. Ben benieuwd naar de resultaten.Mini Poeper schreef:Vanaf eerste week dat auto op kenteken stond strutbraces.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo bijzonder is m'n wagen niet hoor.Fred schreef:Keep us posted! Ik hou zeker je topic in de gaten. Ben benieuwd naar de resultaten.Mini Poeper schreef:Vanaf eerste week dat auto op kenteken stond strutbraces.
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Thnx voor de reacties,
Oke, oke
ik zet verlaging op de To-Do-List (zie eerste bericht). Ik heb idd geen stut er onder zitten.
Wat betreft de velgen, die komen er wel
Een setje voor de winter en een setje voor de zomer 
Oke, oke
Wat betreft de velgen, die komen er wel
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Moi,
Momenteel staat de mini ff stil
Er zit een lek in de radiateur. Wanneer de mini warm is, dus ook op druk, begint de radiateur te lekken. Nu moet er een nieuwe radiateur in, is dit normaal voor de leeftijd (5 jaar) en km-stand (80 000) van de mini?
De radiateur wat je nu ziet is van de airco, de normale is hier er al weg.

Dan kom je dit soort dingen ook nog tegen:
Gr Kim[web]http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=9123[/web]
Momenteel staat de mini ff stil
De radiateur wat je nu ziet is van de airco, de normale is hier er al weg.

Dan kom je dit soort dingen ook nog tegen:
Gr Kim[web]http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=9123[/web]
Laatst gewijzigd door Kim Cooper op 23 mei 2008, 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Gr Kim
Mijn excuus, heb vergeten er bij te zetten dat dit niet het geval is. De radiateur ziet er uit als nieuw en is verder niks aan te zien. De lekkage zit rechtsonder in de radiateur, dus achter de airco-radiateur.peter schreef:Als je pech heb kan je na 1.000km al een steentje of iets dergelijks doorheen gaan. Je weet maar nooit hoe het kan gebeuren...
Gr Kim
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoi,
Ik heb er ook al een andere radiator er in zitten. Wat Peter al schreef; de oorzaak was een klein scherp steentje. Radiator kon helaas ook niet meer gemaakt worden.
Dit zijn toch de pech gevalletjes. Soms gaan ze 10 jaar mee en soms 1 jaar.
Wat betreft die slang en dat apparaatje daar snap ik echt niks van. Volgens mij hoort het ook niet op de mini.
Ik heb er ook al een andere radiator er in zitten. Wat Peter al schreef; de oorzaak was een klein scherp steentje. Radiator kon helaas ook niet meer gemaakt worden.
Dit zijn toch de pech gevalletjes. Soms gaan ze 10 jaar mee en soms 1 jaar.
Wat betreft die slang en dat apparaatje daar snap ik echt niks van. Volgens mij hoort het ook niet op de mini.
Onze sponsors