Wilco's Cooper ( update; wielen BBS RC041's + SML's )

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 20:34

Dikke schijven!

Moet ik ook aan bij de volgende beurt :)
wilco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

09 jun 2011, 20:37

nah .. ze kosten echt niks die schijven en blokken en heb ze al onder meerdere auto's gehad zonder enige problemen. Dus wat mij betreft blijft het zeker een aanrader !
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2011, 07:50

Hele mooie schijven 8) zijn die er ook voor een cooper s ?
zou je mij een linkje willen sturen waar je die besteld hebt :D
gaat ook gewoon met standaard klauwen of niet ?
wilco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 jun 2011, 08:13

Volgens mij heeft de S exact de zelfde diameter als de schijven voor een standaard cooper en one als het goed is. En ja, deze zijn de standaard maten, dus passen altijd met standaard klauwen :wink: En ik doe altijd even ebayen ... schijven uit duitsland en blokken uit engeland. Dan ben je gewoon het goedkoopste uit.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2011, 08:29

en is dus goede kwaliteit?
zimmermann is het merk ?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2011, 08:31

excuus voor vele vragen maar wat is het verschil met coating of niet?
wilco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 jun 2011, 08:49

Geeft neit, daar is een forum voor :wink: Maar ik heb echt nog nooit problemen gehad met dit merk schijven en blokken. Zijn gewoon van goede kwaliteit. Deze samenstelling heb ik al onder verschillende auto's gehad zonder enige problemen. De blokken bijten net iets meer in de schijven dan standaard blokken waardoor je iets meer remkracht hebt. En die coating dient ervoor dat de plekker waar de remblok niet komt niet kan gaan roesten. Wat mij betreft een nutteloze eigenschap, maar er zijn mensen die dat belangrijker vinden dan de functionaliteit :s
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2011, 09:09

:P ik zou het zelf wel erg prettig vinden als die dingen eens niet zouden roesten, dit is toch geen porem???? :?

Afbeelding

ik heb de boel daarom zelf maar ff gespoten, ziet het er toch een suk gelikter uit :P
Afbeelding

Maar het gaat er inderdaad om dat de boel stil komt te staan.... :P
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2011, 09:41

wilco schreef:Volgens mij heeft de S exact de zelfde diameter als de schijven voor een standaard cooper en one als het goed is. En ja, deze zijn de standaard maten, dus passen altijd met standaard klauwen :wink: En ik doe altijd even ebayen ... schijven uit duitsland en blokken uit engeland. Dan ben je gewoon het goedkoopste uit.
Denk dat een s toch andere schijven nodig heeft als een cooper of one teminste als ik de advertentie bekijk op ebay zie ik bij de geporforeerde schijven alleen cooper en one staan :roll:
wilco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 jun 2011, 09:59

speedy schreef:
wilco schreef:Volgens mij heeft de S exact de zelfde diameter als de schijven voor een standaard cooper en one als het goed is. En ja, deze zijn de standaard maten, dus passen altijd met standaard klauwen :wink: En ik doe altijd even ebayen ... schijven uit duitsland en blokken uit engeland. Dan ben je gewoon het goedkoopste uit.
Denk dat een s toch andere schijven nodig heeft als een cooper of one teminste als ik de advertentie bekijk op ebay zie ik bij de geporforeerde schijven alleen cooper en one staan :roll:
Ik heb nog even gekeken op RealOEM.com en daar staat ook gewoon dat de schijven dezelfde diameter enzo hebben. Maar anders meot je dat even navragen op het forum :wink: Maar dat ze niet roesten staat wel netter idd, alleen hecht ik er zefl neit zown waarde aan.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2011, 10:12

thnx :wink:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 jun 2011, 19:10

Ik heb die achterschijfjes na jouw tip ook gekocht. MR-autoteile?
Die van mij zijn ook gecoat namelijk :)
wilco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 okt 2011, 07:45

Vorige week een setjes BBS RC041's op de kop getikt in de maten 7,5 J / 17 inch. In de komende tijd maar is een beetje opknappen zodat ze er int nieuwe seizoen onder kunnen. Dus de randen worden netjes gepolijst en de harten worden waarschijnlijk bbs mat goud ( of iets wat daarbij in de buurt komt ).

Afbeelding

Afbeelding

Ook nog een setje SML's op de kop getikt om pas te maken in de lijsten van mijn cooper. Lekker knutselen dus :)
Zoals het meot gaan worden natuurlijk.

Afbeelding

Tot zover ben ik gister gekomen. Wel een heel gekloot et allemaal netjes te krijgen, maar gaat de goede kant op ... en anders kopen we gewoon weer nieuwe lijsten :P

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 okt 2011, 07:56

Mooie velgen, zal dik worden op je BRG.

Ben je nou zelf die uitsparingen aan het maken in de wielkastranden?
Die lijsten kosten toch maar 10 of 15 euro ofzo.
wilco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 okt 2011, 08:20

peter schreef: Ben je nou zelf die uitsparingen aan het maken in de wielkastranden?
Die lijsten kosten toch maar 10 of 15 euro ofzo.
Heb bij de Ekris in veenendaal geinformeerd, maar volgens hen zijn die er niet voor een Cooper ( vond het ook maar vaag ) maar volgens hen waren ze er alleen voor de Cooper S en Works. Iig niet voor modellen van voor 2004.

Maar als iemand zegt dat ze er wel zijn hoo rik het graag, want dit is wel een klote klus eerlijk gezegd :P

Terug naar “Show your ride”