Moet ik ook aan bij de volgende beurt

Denk dat een s toch andere schijven nodig heeft als een cooper of one teminste als ik de advertentie bekijk op ebay zie ik bij de geporforeerde schijven alleen cooper en one staanwilco schreef:Volgens mij heeft de S exact de zelfde diameter als de schijven voor een standaard cooper en one als het goed is. En ja, deze zijn de standaard maten, dus passen altijd met standaard klauwenEn ik doe altijd even ebayen ... schijven uit duitsland en blokken uit engeland. Dan ben je gewoon het goedkoopste uit.
Ik heb nog even gekeken op RealOEM.com en daar staat ook gewoon dat de schijven dezelfde diameter enzo hebben. Maar anders meot je dat even navragen op het forumspeedy schreef:Denk dat een s toch andere schijven nodig heeft als een cooper of one teminste als ik de advertentie bekijk op ebay zie ik bij de geporforeerde schijven alleen cooper en one staanwilco schreef:Volgens mij heeft de S exact de zelfde diameter als de schijven voor een standaard cooper en one als het goed is. En ja, deze zijn de standaard maten, dus passen altijd met standaard klauwenEn ik doe altijd even ebayen ... schijven uit duitsland en blokken uit engeland. Dan ben je gewoon het goedkoopste uit.
Heb bij de Ekris in veenendaal geinformeerd, maar volgens hen zijn die er niet voor een Cooper ( vond het ook maar vaag ) maar volgens hen waren ze er alleen voor de Cooper S en Works. Iig niet voor modellen van voor 2004.peter schreef: Ben je nou zelf die uitsparingen aan het maken in de wielkastranden?
Die lijsten kosten toch maar 10 of 15 euro ofzo.
Onze sponsors