He, das wel balen heb zelf precies hetzelfde gehad en mijn auto was toen nog maar 2 jaar oud ligt er maar net aan zoals men al schrijft of je pecht hebt of niet iig succes met de reparatie
Yup, thnx voor de tip . Ik had ze zelf ook gespot, alleen zit ik nog ff met een probleem. De R98's zouden zomer-velgen moeten worden en de huidige R85's winter-velgen. Nog niet zo lang geleden (+- 3 maanden) zijn er 4 nieuwe runflat banden om de R85's gekomen. Nu blijkt dat als je de banden om zou ruilen van velg, dat de banden kunnen beschadigen. Ik wacht nu nog ff met de R98's tenzij ze voor een hele schapelijke prijs worden aangeboden , zoals van een paar week terug (die net voor m'n neus voorbij gingen ). Maar dat ze er komen .... dat is zeker .
Zo net ff de nieuwe edelstalen pedalen van de groupbuy er in gemonteerd. Nogmaals bedankt Kwiebje voor deze groupbuy, er is weer een mod weg te strepen van het lijstje
Vandaag heb ik de nieuwe mod in de brievenbus gekregen, het waren de Bad eyes van gekko-stripes. Bedankt Willeke & John voor de zeer geslaagde eyes, de kleur past perfect.