Greetz BigD
Kim z'n Cooper - Wheels
- maus105
- Bonkey
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Yup, thnx voor de tip
. Ik had ze zelf ook gespot, alleen zit ik nog ff met een probleem. De R98's zouden zomer-velgen moeten worden en de huidige R85's winter-velgen. Nog niet zo lang geleden (+- 3 maanden) zijn er 4 nieuwe runflat banden om de R85's gekomen. Nu blijkt dat als je de banden om zou ruilen van velg, dat de banden kunnen beschadigen. Ik wacht nu nog ff met de R98's tenzij ze voor een hele schapelijke prijs worden aangeboden , zoals van een paar week terug (die net voor m'n neus voorbij gingen
). Maar dat ze er komen .... dat is zeker
.
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Zo net ff de nieuwe edelstalen pedalen van de groupbuy er in gemonteerd. Nogmaals bedankt Kwiebje voor deze groupbuy, er is weer een mod weg te strepen van het lijstje

Gr Kim

Gr Kim
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Thnx, vandaag was het wel genieten met de nieuwe pedaaltjes
De eerste 60 Km er mee gereden.
Zojuist nog een mod uitgevoerd, eindelijk de verlichtingskleur van de parrot ff aangepast. Carkitje past nu beter bij het interieur.

Gr Kim
Zojuist nog een mod uitgevoerd, eindelijk de verlichtingskleur van de parrot ff aangepast. Carkitje past nu beter bij het interieur.

Gr Kim
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Moi mede mini-rijders,
Vandaag heb ik de nieuwe mod in de brievenbus gekregen, het waren de Bad eyes van gekko-stripes. Bedankt Willeke & John voor de zeer geslaagde eyes, de kleur past perfect.
Hier wat pica's;

Gr Kim
Vandaag heb ik de nieuwe mod in de brievenbus gekregen, het waren de Bad eyes van gekko-stripes. Bedankt Willeke & John voor de zeer geslaagde eyes, de kleur past perfect.
Hier wat pica's;

Gr Kim
- Kuijt
- Mod virus alert!

Bericht
kim's nieuwe ogen
Hoi Kim,
Goed om te zien en te lezen dat je tevreden bent! We doen ons best om de juiste kleur te bepalen, morgen gaan we live meten en meeten in breda!
Bedankt voor de pica's!
Mogen ze straks op onze website staan in The Gallery?
groeten,
Willeke & John
Goed om te zien en te lezen dat je tevreden bent! We doen ons best om de juiste kleur te bepalen, morgen gaan we live meten en meeten in breda!
Bedankt voor de pica's!
Mogen ze straks op onze website staan in The Gallery?
groeten,
Willeke & John
Like no other.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er idd erg leuk uit !!!
Kleur staat prima zeg ..
Een paar facetogen was nog cooler geweest !!
Kleur staat prima zeg ..
Een paar facetogen was nog cooler geweest !!
Onze sponsors