Peter, we zitten inmiddels bij Windows 7. Na windows 95 moet je toch ooit eens updaten he.. Geen wonder dat dat ding van jou nog drie keer per dag vast loopt
Tja, linker twee schermen zijn actueel, dus das ruk en de rechter zijn idd oude window systemen ( afhankelijk van systeem opdrachtgever) dus dat is mega ruk
Maar goed, ieder zn ding en voorkeur natuurlijk.
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Uiteindelijk een non-discussie...het is net alsof we aan bewuste citroen rijders gaat uitleggen dat een verlaagde mini echt lekker rijdt...2 werelden, 2 meningen
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Zo..de S staat bij de stealer voor de motorsteun en de koelfan van de airco...hoop gezeik weer natuurlijk, maar zal het jullie besparen..ben er klaar mee
Leen auto meegekregen...Nieuwe Clubman Cooper.
Rijdt best nog pittig, maar DAMN I love my R53
Erg lichte stuurbekrachtiging
Plastic op middenconsole is nog goedkoper dan bij de vorige
Stoelen zitten ruk (maar dan komt door de Sparco's die ik nu gewend ben, Je hebt zooo gelijk Davey)
Als ik nu on the spot zou moeten kiezen voor een R55/R56 S of een R53, zou ik er toch echt heeeel lang over moeten denken..