Betaal ik graag wat meer voor en mis ik soms functionaliteit...maar wat ik heb, werkt ook altijd
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zolang mn apple twee keer per maand ff 5 sec vastloopt en mn windows pc minimaal drie keer per dag moet herstarten, blijk ik lekker bij steve zn club
Betaal ik graag wat meer voor en mis ik soms functionaliteit...maar wat ik heb, werkt ook altijd
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Tja, linker twee schermen zijn actueel, dus das ruk en de rechter zijn idd oude window systemen ( afhankelijk van systeem opdrachtgever) dus dat is mega ruk
Maar goed, ieder zn ding en voorkeur natuurlijk.

Maar goed, ieder zn ding en voorkeur natuurlijk.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Uiteindelijk een non-discussie...het is net alsof we aan bewuste citroen rijders gaat uitleggen dat een verlaagde mini echt lekker rijdt...2 werelden, 2 meningen
Uiteindelijk een non-discussie...het is net alsof we aan bewuste citroen rijders gaat uitleggen dat een verlaagde mini echt lekker rijdt...2 werelden, 2 meningen
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
nee schat ik zat echt op mijn eigen stoel 
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
en schat, ik lach echt om iets heeeel anders hoorwall-e schreef:nee schat ik zat echt op mijn eigen stoel
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo..de S staat bij de stealer voor de motorsteun en de koelfan van de airco...hoop gezeik weer natuurlijk, maar zal het jullie besparen..ben er klaar mee
Leen auto meegekregen...Nieuwe Clubman Cooper.
Rijdt best nog pittig, maar DAMN I love my R53
Erg lichte stuurbekrachtiging
Plastic op middenconsole is nog goedkoper dan bij de vorige
Stoelen zitten ruk (maar dan komt door de Sparco's die ik nu gewend ben, Je hebt zooo gelijk Davey)
Als ik nu on the spot zou moeten kiezen voor een R55/R56 S of een R53, zou ik er toch echt heeeel lang over moeten denken..

Leen auto meegekregen...Nieuwe Clubman Cooper.
Rijdt best nog pittig, maar DAMN I love my R53
Erg lichte stuurbekrachtiging
Plastic op middenconsole is nog goedkoper dan bij de vorige
Stoelen zitten ruk (maar dan komt door de Sparco's die ik nu gewend ben, Je hebt zooo gelijk Davey)
Als ik nu on the spot zou moeten kiezen voor een R55/R56 S of een R53, zou ik er toch echt heeeel lang over moeten denken..

- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kreeg vorige week als leenauto een One Minimalist mee!
Nou die heb ik 3 straten van mijn huis geparkeerd. Die is nog leger dan mijn Clubman One!
Nou die heb ik 3 straten van mijn huis geparkeerd. Die is nog leger dan mijn Clubman One!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
lol...ja daar wordt je niet blij van, nee
Deze heeft iig nog zwart hemeltje en pianolak lijsten...zwarte knopjes op stuur zijn ook gaaf...
...maar rijeigenschappen tov de R53 zijn echt zo anders...
Deze heeft iig nog zwart hemeltje en pianolak lijsten...zwarte knopjes op stuur zijn ook gaaf...
...maar rijeigenschappen tov de R53 zijn echt zo anders...
Onze sponsors