En als je veertjes al geen probleem vindt, is een schroefset alleen maar comfortabelerlerelerderr

Niets anders dan positieve punten lees ik zoTommy_hf schreef:Zeker met donkere velgen zal een verlagingskitje wel mooit uitkomen denk ik. Over het comfort kan ik kort zijn, ik heb nu een setje cobra veren eronder via Beek en mis qua comfort eigenlijk niks. De auto voelt eigenlijk zelfs minder stuiterig behalve op grote kraters natuurlijk. Duikt iets minder bij het remmen. Overall zeker voor het geld ben ik dik tevreden. Het laatste wat ik wilde is dat m'n daily een stuiterbak zou worden.
Jep, das inderdaad het fijne aan heel het Mini-conceptTommy_hf schreef:Ja da's wel het mooie, dat iedereen zijn mini aankleed zoals hij wil. Ik vind die chrome stukjes her en der weer heel erg mini :-) Anders zouden we straks allemaal dezelfde hebben :-)
Hey Jefrrey,MiniJefkeuh schreef:Niets anders dan positieve punten lees ik zoTommy_hf schreef:Zeker met donkere velgen zal een verlagingskitje wel mooit uitkomen denk ik. Over het comfort kan ik kort zijn, ik heb nu een setje cobra veren eronder via Beek en mis qua comfort eigenlijk niks. De auto voelt eigenlijk zelfs minder stuiterig behalve op grote kraters natuurlijk. Duikt iets minder bij het remmen. Overall zeker voor het geld ben ik dik tevreden. Het laatste wat ik wilde is dat m'n daily een stuiterbak zou worden.![]()
Iedereen die met de Cobra veren rijd, zegt inderdaad dat het comfort naganoeg hetzelfde blijft, en het minder stuiterige vind ik ook wel top! Het spaarboekje voor de veren is aan het groeien, dus deze zomer zal het zeker lukken
Whyyyy??Bernddl schreef:GEEF MIJ UW STUDENTENLOONTJE !
Dat is het eerste dat ik er van hoor/lees, en het is inderdaad wel heel vreemd aan het filmpje te zien O.oFitchie schreef: Hey Jefrrey,
'k Heb diezelfde veren zitten, en prijs/kwaliteit is het absoluut een goeie keuze.
Gevolg is wel dat de sensoren die je hoogte van de Xenon's regelen een beetje raar doen, waardoor de lampen wat 'trillen', zeker op oneffen wegen.
Heb er een filmpje van gepost:
Zal je morgen een demo geven !MiniJefkeuh schreef:Dat is het eerste dat ik er van hoor/lees, en het is inderdaad wel heel vreemd aan het filmpje te zien O.o
Oneffen wegen kennen we hier als de besteen zag ik daar de befaamde (lees: file-creërende) Kennedy-tunnel ?
![]()
![]()
Hou ik je aan!Fitchie schreef: Zal je morgen een demo geven !
![]()
Onze sponsors